MS Windows
briani 27239
Media Player !!!
Fra : Johnny

Dato : 18-12-02 11:41

Hvorfor vil min media player 9,0 lige pludselig ikke åbne når jeg klikker på
knappen " AFSPIL ALLE " i Win XP ????

Jeg SKAL makere alt og derefter nu klikke på play !!

Det virkede førhen !!!

Fra : IzNoGoUd

Dato : 19-12-02 14:56

On Wed, 18 Dec 2002 11:40:44 +0100, "Johnny" <no@pmail.dk> wrote:

>Hvorfor vil min media player 9,0 lige pludselig ikke åbne når jeg klikker på
>knappen " AFSPIL ALLE " i Win XP ????
Det er en BETA, hvis du vil have noget der virker så lad være med at
installere beta versioner!!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-02 15:51

IzNoGoUd <iznogoud@iznogoud.dk> skrev :

>Det er en BETA, hvis du vil have noget der virker så lad være med at
>installere beta versioner!!!

Mediaplayer 9 er ude i en færdig version.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 19-12-02 16:57

>Mediaplayer 9 er ude i en færdig version.
Aha og vil du lige smide et link på! TIA

Jeg har været ude FØR jeg skrev mit svar og se på download af WMP9
på dette sted:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Her kan jeg altså kun finde BETA versionen, såå hvis du har et bedre
sted så er det vist på sin plads at vi får linket til download af en
ordentlig FÆRDIG version, her i dette forum!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-02 17:37

IzNoGoUd <iznogoud@iznogoud.dk> skrev :

>Aha og vil du lige smide et link på! TIA

Det lader til at du har ret, undskyld.

Havde ellers læst et eller andet sted, at den var ude, men man
skal jo altid selv tjekke før man kommer med et postulat.

Fra : Madsen

Dato : 19-12-02 18:10

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Havde ellers læst et eller andet sted, at den var ude,

Det har jeg også læst og så vidt jeg husker så var det her i
gruppen, men noget tyder på at det ikke har været helt korrekt.
Jeg undrede mig også over at den endnu ikke var blevet tilgængelig
på Windows Update til den engelske WinXP, for det er ved at være
lang tid siden at jeg læste her i gruppen at den var kommet i en
endelig udgave.

Madsen.