Abortsprøjte - igen
Fra : KT

Dato : 19-12-02 10:40

Hej igen.

Ups, jeg glemte helt grunden til, at jeg skrev mit forrige indlæg (slår mig
selv hårdt i panden): jeg ville høre, om I kender nogle andre alternativer
end abortsprøjten? Hvad som helst, bare det er effektivt og ikke er så
skadeligt for hunden som abortsprøjten.
"Bind knude på hanhundens tissemand og send tæven til Grønland i næste
løbetid" - ha ha ha....
Ja, jeg mener naturligvis noget, vi kan bruge nu, og ikke som evt.
"forebyggende" næste løbetid.

Mvh. Line

Fra : Mari

Dato : 20-12-02 00:37

"KT" <nasse@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv hårdt i panden): jeg ville høre, om I kender nogle andre alternativer
> end abortsprøjten? Hvad som helst, bare det er effektivt og ikke er så

Hvis jeg skulle tage stilling igen - så ville jeg ALDRIG vælge en
abortsprøjte igen.
Min datter "kom til" at lukke min hund ud i haven, og der kom en hanhund på
besøg. Jeg vidste heller ikke om de havde været i nærkontakt, og valgte
sprøjten.
Hun blev hormonforstyrret af den - udviklede sig til en meget grov og
overtypet
tæve, der har mælk året rundt, som hun selv bapper. Det har så medført at
hendes tænder er blevet ødelagt af - mælken er åbenbart skrap kost for
tænderne.
Men værst er, at det er umuligt at styre hendes vægt - når hun selv
supplerer.

Så, jeg ville helt klart vælge en sterisisation nu, frem for at få ødelagt
hormonbalancen først af kunstigt tilførte hormoner. Så, det er rigtigt at
du under alle omstændigheder vælger mellem pest og colera.

Mari