ferskvandsrejer
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-12-02 09:36

Med fare for, som sædvanligt, at få startet en kæmpetråd slynger jeg lige en
bemrkning ud i luften

Ferskvandsrejer.. Hvor hulen i københavnsområdet kan man fremskaffe sådan
nogle og hvad ligger priserne på?

og nej.. jeg har ik tænkt mig at koge den inden jeg probber den i akvariet

/ Jesper Nielsen

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-12-02 09:48

On Thu, 19 Dec 2002 09:35:31 +0100, "Jesper Nielsen" <mail@websejt.dk>
wrote:

> [...]
>bemrkning ud i luften
>
>Ferskvandsrejer.. Hvor hulen i københavnsområdet kan man fremskaffe sådan

Hvad med Øresund? Der kan du jo begynde med tanglopper. *g*

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 19-12-02 10:05

> Ferskvandsrejer.. Hvor hulen i københavnsområdet kan man fremskaffe sådan
> nogle og hvad ligger priserne på?

Jeg ved ikke med København, men i Kolding koster de rundt regnet et par
tusinde kroner kiloet.....

mvh
Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

Fra : anneconda

Dato : 19-12-02 10:13

hos planteimporten købte jeg en for kr 15

Fra : Heding

Dato : 20-12-02 12:12

Flyvefisken...........

Fra : Ken Bordig

Dato : 20-12-02 17:05

Jeg så nogle i Flyvefisken på Frederiksundsvej for 2 mdr. siden

Ken

Fra : Frank Johansen

Dato : 20-12-02 18:00

Jeg har købt nogle Caridina japonica rejer hos Zoo City i Rebæk Søpark, for
nogle måneder siden, og dengang var de til at betale, men jeg har hørt at de
er steget i pris, men du kan ringe til dem på 36 48 44 55 og forhøre dig om
arter og pris eller se om der er noget på www.zoozity.dk og har du tænkt dig
at præve at yngle med dem, er det pokkers svært, da de spæde plankton larver
kræver brakvand for at udvikle sig.
Hilsen Frank.

Fra : Amager Demo

Dato : 26-12-02 02:14

> [...]
> nogle og hvad ligger priserne på?
>
> og nej.. jeg har ik tænkt mig at koge den inden jeg probber den i akvariet

Jeg har købt i Hundige-centret; min eks i Zoo-city.

Hvor mange skal du bruge -Og hvor store??
Jeg kan nemlig sagtens levere nogle stykker her fra Amager.

Mvh
Niels Christoffersen

--

http://www.amardemo.dk