Stort kabinet med lille afstand?
Fra : Voller

Dato : 19-12-02 08:55

Hej NG.

Findes der nogle relativt store kabinetter (plads til et bundkort med to
CPU'er, 4 drev, floppy, osv.), hvor 5.25" pladserne sidder tæt på
bundkortet?

Problemet er, at jeg bruger harddiskrammer til at dæmpe støjen fra
harddiskene. Det gør jo så, at jeg må placere harddiskene i et 5.25" slot,
men mine standard IDE-kabler kan ikke nå derop fra bundkortet. Jeg vil
nødigt bruge længere IDE-kabler, da jeg har dårlige erfaringer med nedsat
ydeevne på harddiskene med længere kabler.

Så for at gentage: Kan man få store kabinetter, hvor der ikke er så stor
afstand fra bundkort til 5.25" pladserne?

Mvh. Voller.

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-12-02 19:47

"Voller" <voller@voller.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så for at gentage: Kan man få store kabinetter, hvor der ikke er så stor
> afstand fra bundkort til 5.25" pladserne?

CodeGen 9001 er det kabinet du har brug for.

Brian