Hvordan kommer jeg ind i BIOS på min Compa~
Fra : Jørgensen

Dato : 18-12-02 20:51

Håber det er den rigtige gruppe.
Hvordan kommer jeg ind i BIOS på min Compaq 5736

MVH

Henrik

Fra : Thomas

Dato : 19-12-02 08:38

"Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> skrev i en meddelelse
> Håber det er den rigtige gruppe.
> Hvordan kommer jeg ind i BIOS på min Compaq 5736

Læs tråd:
Hvordan kommer jeg ind i den her bios
af Danish Bacon fra . 17-12-2002 22:26

der vil du få svar.
venligst

Thomas

Fra : Calle.

Dato : 19-12-02 16:11

Jørgensen wrote:
> Håber det er den rigtige gruppe.
> Hvordan kommer jeg ind i BIOS på min Compaq 5736
>
> MVH
>
> Henrik

Prøv F10, det er normalt den ved Compaq
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Jørgensen

Dato : 19-12-02 16:48

Tak for svaret det var f10.

Hvilken computer model, har flest indstillinger hvis man vil styre tænd /
sluk.
Jeg skal kunne fjernstyre en computer så den må gerne kunne tænde ved modem
opkald og kunne slukke efter et stykke tid.

MVH

Henrik

Fra : Calle.

Dato : 19-12-02 17:43

Jørgensen wrote:
> [...]
> Jeg skal kunne fjernstyre en computer så den må gerne kunne tænde ved
> modem opkald og kunne slukke efter et stykke tid.

så skal du have fat i et bundkort med wake on modem/wan (netkort)

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Jørgensen