Hvordan deaktiverer man indbygget WLAN i W~
Fra : Ukendt

Dato : 19-12-02 06:43

Hej

Emnet siger vist alt :)

mvh elvis

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-12-02 09:43

"elvis \(at teledk\)" <-> crashed Echelon writing

> Emnet siger vist alt :)

Mener du ikke i computeren? WLAN er jo ikke indbygget i OSet men er en
enhed i computeren.

Ellers så deaktivér WLAN kortet i enhedshånteringen.

--
Bjarke Andersen

Fra : jens

Dato : 19-12-02 09:50

> "elvis \(at teledk\)" <-> crashed Echelon writing

> Mener du ikke i computeren? WLAN er jo ikke indbygget i OSet men er en
> enhed i computeren.
>
> Ellers så deaktivér WLAN kortet i enhedshånteringen.

mener du ikke "internetforbindelse" ?

nogle programmer (især messenger) laver sådan en ved siden ad
lan-forbindelse

højreklik på den og vælg deaktiver (det kan være nødvendigt at deaktivere
lan forbindelsen først og aktivere den igen bagefter)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-12-02 10:08

"jens" <mkg2@jellingnet.dk> crashed Echelon writing

> mener du ikke "internetforbindelse" ?

Nej, jeg mener det jeg skriver.

--
Bjarke Andersen

Fra : jens

Dato : 19-12-02 13:08

> "jens" <mkg2@jellingnet.dk> crashed Echelon writing

> Nej, jeg mener det jeg skriver.

okay, så forstår jeg ikke det du skriver, et wlan er et begreb/benævnelse på
en gruppe af pcèr på et net, ikke en dims der kan tændes og slukkes.
ellers har jeg misset noget da.

mvh jens

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-12-02 13:31

> okay, så forstår jeg ikke det du skriver, et wlan er et
> begreb/benævnelse på en gruppe af pcèr på et net, ikke en dims der kan
> tændes og slukkes. ellers har jeg misset noget da.

Tja, jow, men stadig er det ikke noget som er indbygget i XP.

--
Bjarke Andersen

Fra : jens

Dato : 19-12-02 17:36

> "jens" <mkg2@jellingnet.dk> crashed Echelon writing

> Tja, jow, men stadig er det ikke noget som er indbygget i XP.

hej bjarke
jeg ser lige at vi ikke snakker om det samme.
sorry det er mig der ikke er vågen.

mvh jens