Jeg har brug for en browserchat
Fra : Michael Olesen

Dato : 18-12-02 22:22

Hej. Jeg står og skal bruge en browserchat til en fanside jeg er
ved at lave, jeg har før beskæftiget mig med ASP men ikke på et
særlig højt plan.
Det skal gerne være en chat med en stor kapasitet da den kommer
til at blive brugt af mange mennesker på en gang, og samtidig må
man godt kunne oprette brugere, sådan ment at man kan have noget
ligende en profil, eller bare et database-entry med brugernavn og
adgangskode for hver person der bruge den, så man kan bruge den
på et seriøst plan, og man derfor kan skelne mellem hinanden og
ikke være usikker på om ens username er i brug.
Det ville hjælpe mig meget hvis der var en der havde en sådant
liggende eller vidste hvordan en sådan kunne laves.
Jeg ville nok selv kunne vedligeholde denne da jeg har en
grundlæggende om ASP.

På forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jimmy

Dato : 18-12-02 23:41

"Michael Olesen" <michael_olesen@hotmail.com> wrote in message

> Det ville hjælpe mig meget hvis der var en der havde en sådant
> liggende eller vidste hvordan en sådan kunne laves.
> Jeg ville nok selv kunne vedligeholde denne da jeg har en
> grundlæggende om ASP.

Jeg har lavet adskillige chats og skal da gerne give dig et par tips.

Hvor langt er du kommet med projektet?

Mvh
Jimmy

PS. Det jeg mener er, at nyhedsgruppen primært, IMO, er til for at få
_hjælp_ til sine problemer og ikke til at få andre til at lave fulde
applikationer for sig.

PPS. Og jeg vil gerne give hints