Printer - bedste økonomi?
Fra : Henning Kampmann

Dato : 18-12-02 21:22

Hej

Jeg skal til at scanne 'et hav' farvebilleder ind, så de kan
printes ud på fotopapir.

Min HP Deskjet Cxi er en dyr herre mht. blækforbruget, så er der
en anden god printer-løsning, hvor blækket er til at betale, er
jeg bestemt interesseret i at skifte printeren ud.
Printkvaliteten skal selvklart være i orden.

TIA

Henning

Fra : MJ

Dato : 19-12-02 08:28

> [...]
> jeg bestemt interesseret i at skifte printeren ud.
> Printkvaliteten skal selvklart være i orden.

Det vil nok være en fordel at se på en printer med separate farvepatroner,
da det giver den bedste økonomi.

Canon laver printere med 4 patroner.
Jeg har selv en s600, som jeg er godt tilfreds med. Jeg synes dog at blæk er
ret dyrt - men det er det vel til alle printer ;-(

--
MJ

Fra : jakob

Dato : 19-12-02 10:46

> Canon laver printere med 4 patroner.
> Jeg har selv en s600, som jeg er godt tilfreds med. Jeg synes dog at blæk er
> ret dyrt - men det er det vel til alle printer ;-(

Jeg synes du skal undersøge hvilke printer der er nemmest at forsyne med
uorginale blækpatroner/hvilke der er nemmest at fylde op selv med godt
resultat. Det er her der virkelig er mulighed for at spare penge

Skriv evt til nogle af de firmaer der sælger "piratpatroner" som
www.trykspar.dk

Venlig hilsen

Jakob

Fra : MJ

Dato : 20-12-02 08:56

> Jeg synes du skal undersøge hvilke printer der er nemmest at forsyne
> med uorginale blækpatroner/hvilke der er nemmest at fylde op selv med
> godt resultat. Det er her der virkelig er mulighed for at spare penge

Jeg har tidligere forsøgt mig med uorginal blæk, og har ødelagt 2
printhoveder ;-(

Så jeg holder mig til den orginale.

--
MJ

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-12-02 11:31

"Henning Kampmann" <no_mail@please.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg bestemt interesseret i at skifte printeren ud.
> Printkvaliteten skal selvklart være i orden.

Hej

Jeg tror ikke du finder nogen printer der bruger mindre blæk end HP,
ok Canon har separate patroner men de er også dyre.
Jeg har selv en HP 970 CXI, og jeg bruger kompitable patroner
der kan du få en farve på 38 ml og en sort på 42 ml
til 418,00 kr. Det er langt under halv pris
og jeg køber dem ved http://www.compumail.dk/
og de virker, jeg har også prøvet med refil men det holdte jeg hurtigt op
med..
Var det ikke billigere at gå op til din foto forhandler når du har fået
scannet alle billeder ind
og så ligger dem over på en cd rom og så få han til at lave dem.
Der er flere steder man få dem til 3,00-5,00 kr stk og fotopapir er jo ikke
billigt

Mvh
God jul
Kurt

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-12-02 13:37

> [...]
> jeg bestemt interesseret i at skifte printeren ud.
> Printkvaliteten skal selvklart være i orden.

Prøv at kigge på www.fyldselv.dk

Det er egentligt ret enkelt at påfylde blæk på en HP. Og det koster omtrent
ingenting - sammenlignet med at skulle købe nye originale blæpatroner
ustandseligt.

Med venlig hilsen

Erik Ginnerskov
erik@ginnerskov.dk
http://www.ginnerskov.dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 18-12-02 23:05

"Henning Kampmann" <no_mail@please.net> skrev i en meddelelse

> Min HP Deskjet Cxi er en dyr herre mht. blækforbruget, så er der

Du kan købe nogle refilll-patroner, så skal du bare selv fylde op

http://www.refillshoppen.dk/

/Jean

Fra : Henning Kampmann

Dato : 19-12-02 20:38