indkøb af 2,5" harddisk
Fra : Johannes R.

Dato : 18-12-02 20:32

Hej

Jeg håber jeg kan få nogen fif eller anbefalinger af en ny 2,5"
harrdisk jeg skal have købt.
Der findes jo masser af sider hvor de anmelder 3,5" harddiske, men jeg
synes jeg har svært ved at finde nogen som websites hvor der anmelder
disse 2,5" (nogen der skulle have en i ærmet?).
Jeg har ikke brug for mere end 20gb, og har egentligt kun kigget på
IBM's TravelStar , de har en udgave (40GNX), hvor der er 8mb cache og
disken er på 5400rpms. De andre diske ligger typiske på 3700rpm. Jeg
ved ikke om de diske med 5400, larmer mere end de andre? Nogen der har
efaringer med denne?

Er der evt . andre diske der kan anbefales ? Næsten eneste krav er at
de skal være støjsvage.

Mange tak for hjælpen
Johannes

Fra : Jannik E.

Dato : 18-12-02 20:42

"Johannes R." <adadNOSPAMefdsg32yg4@tu-NOSPAM-rbo.dk> skrev i en meddelelse

> disken er på 5400rpms. De andre diske ligger typiske på 3700rpm. Jeg
> ved ikke om de diske med 5400, larmer mere end de andre? Nogen der har
> efaringer med denne?

4200 RPM er nu det normale

--
Jannik

Fra : Johannes R.

Dato : 18-12-02 20:44

Hehe, selvfølgelig, aner ikke hvor 3700 kom fra

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 18-12-02 21:25

> [...]

> synes jeg har svært ved at finde nogen som websites hvor der anmelder
> disse 2,5" (nogen der skulle have en i ærmet?).

www.tomshardware.com

Se under storage guide

Mvh. Ulrich