Zywall10 - Adgang til konfiguration fra WA~
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-12-02 14:38

Jeg har med en tidligere firmware haft adgang til at konfigurere en
zywall10 fra wan siden via webinterfacet - Det er som default slået fra
med nyeste firmware og jeg kan ikke lige hitte ud id af hvordan
muligheden slås til igen ...

/A

Fra : jens

Dato : 18-12-02 16:04

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> zywall10 fra wan siden via webinterfacet - Det er som default slået fra
> med nyeste firmware og jeg kan ikke lige hitte ud id af hvordan

hej anders
kender desværre ikke de model
de lovede links kan ikke umidelbart fremsendes, da en reinstall blev
påkrævet, men de kommer til dig hvis/når jeg finder dem.

mvh jens

Fra : Frans Jensen

Dato : 18-12-02 16:37

On Wed, 18 Dec 2002 14:38:29 +0100, "Anders Majland \(Replace DOT
with . in address for reply by email\)"
<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote:

> [...]
>zywall10 fra wan siden via webinterfacet - Det er som default slået fra
>med nyeste firmware og jeg kan ikke lige hitte ud id af hvordan

måske kan du åbne port 110, så kan du vel "telnet'e" routeren,

det kan lade sig gøre på min Zyxel 314

--
girls and sex
can't beat

Fra : Søren Blom

Dato : 18-12-02 16:55

"Frans Jensen" <nospam@tdcspace.dk> skrev

> det kan lade sig gøre på min Zyxel 314

Har du prøvet at kontakte Zyxel, deres telefon support har åben fra 10-14
mandag til fredag, de er vældig flinke til at hjælpe, har haft fat i dem så
sent som idag.
Find telefon nummeret på www.zyxel.dk

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 18-12-02 19:38

> [...]
> zywall10 fra wan siden via webinterfacet - Det er som default slået fra
> med nyeste firmware og jeg kan ikke lige hitte ud id af hvordan

Hej Anders!
Jeg har gjort det på denne måde:
1. Givet adgang i firewall-delen
2. opsat SUA til port 80 (fra WAN port 81, men det er i princippet lige
meget jo)

Sådan spiller det for mig...

Jesper

Fra : Ulrik

Dato : 18-12-02 23:51

> [...]
> zywall10 fra wan siden via webinterfacet - Det er som default slået fra
> med nyeste firmware og jeg kan ikke lige hitte ud id af hvordan

På min Zywall 10 connecter jeg via console-porten med programmet secureCRT
(serielkabel).

Under menuen:
24. System Maintenance -> 11. Remote Management Setup
kan du opsætte TELNET (23), FTP (21), WEB (8080), SNMP (161) og DNS (53)
services.

Hvis du vil konfigurere via WEB indtaster du hvilken port (default 8080) du
vil bruge og Access-rettigheder: LAN only, WAN only eller ALL.

Min firmwareversion er V3.50(WA6) fra 11. aug. 2002.

/B