webseach på siden
Fra : Birgitte

Dato : 18-12-02 12:54

Jeg har lavet en side www.ninaweb.dk/soeg.htm i frontpage 2002

udgivet den så den skulle virke, men når man søger , får jeg
at vide at : Service is not running.

når jeg chekker i frontpage for fejl siger den :

Denne side indeholder en frontpage søg-komponent, som ikke vil
fungere korrekt, før du har udgivet den til en server . En
frontpage søg-komponent henviser til ordlisten "alle" men
denne ordliste findes ikke. Bemærk!Frontpage-komponent til s?

nu er forvirring total er der noget der ikke er i orden på
den server hvor siden ligger eller skal jeg lave en ordliste
?
skal ordlisten være en htm fil eller hvordan gør jeg ?
MVH
Birgitte

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-12-02 16:23

"Birgitte" <bwh@email.dk> skrev :

>udgivet den så den skulle virke, men når man søger , får jeg
>at vide at : Service is not running.

Har du FP Extensions på dit webhotel?

Fra : Birgitte

Dato : 18-12-02 17:31

> Har du FP Extensions på dit webhotel?
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Ja det jeg

Birgitte

Fra : Birgitte

Dato : 18-12-02 17:49

"Birgitte" <bwh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det jeg
>
> Birgitte

undskyld , jeg mener , Ja jeg har FP Extensions, alt andet
virker ok

Birgitte

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-12-02 20:22

Ser ud til at dit Web hotel bruger Index Server. Bed din udbyder lave
et katalog til dig.

Fra : Birgitte

Dato : 18-12-02 20:55

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en
meddelelse news:hfi10v8nm3mg0i7uu6s7cq23h4mvrs7m4h@4ax.com...
> Ser ud til at dit Web hotel bruger Index Server. Bed din
udbyder lave
> et katalog til dig.

Jeg var ikke klogere end at det var en windows NT server med
frontpage extention , det er ihvertfald hvad jeg bestilte hos
struernet i sin tid.

hvad betyder det ,at det er en index server ?

og helt nøjagtig hvad er et katalog, kan jeg selv opdatere det
? efterhånden som der kommer mere på siden ?
jeg trode egenlig også at frontpage oprettede de nødvendige
ting, når man brugte de indbyggede webkomponenter.

mvh
Birgitte

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-12-02 23:40

Index Server indexerer sider. Du kan ikke selv lave kataloget. Det vil
automatisk opdatere når først det er lavet.

Fra : Birgitte

Dato : 20-12-02 11:24

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en
meddelelse news:phi40v89r9emb2k8fmmte1pu575k4q6crc@4ax.com...
> Index Server indexerer sider. Du kan ikke selv lave
kataloget. Det vil
> automatisk opdatere når først det er lavet.

Takker ,jeg har nu snakket med struernet, de mener alt er
som det skal være , og det virker stadig ikke, så nu må jeg
søge videre, de forstod dog ikke helt det med kataloget, og
jeg kunne ikke forklare mere.
Så vi blev ening om at vi begge ville søge mere om dette
MVH
Birgitte

Fra : Ulrik Friis

Dato : 21-12-02 23:20

"Birgitte" <bwh@os.dk> skrev i en meddelelse news:atur3u$6o7$1@sunsite.dk...
> [...]
> jeg kunne ikke forklare mere.
> Så vi blev ening om at vi begge ville søge mere om dette

Indexserver er en serverfunktion på en Windows 2000. Struernet finder den i
Adminstrative tools => Computer Management => Services and Applications. Her
skal administratoren oprette et nyt katalog, som skal hente sine oplysninger
(pege på) fra dit website. Så skal servicen stoppes og startes, og i løbet
af ca. 15 minutter ligger der et katalog klart, som dit FP website kan søge
i.

Du skal dog pille din søgeside ned mens Struernet arbejder på sagen. Når
kataloget er oprettet kan du uploade din søgeside, som så burde virke. De
mapper du ikke vil have, at der skal søges i, omdøber du med en underscore
foran navnet, fx _images.

mvh
Ulrik

Fra : Birgitte

Dato : 22-12-02 16:33

> [...]
burde virke. De
> mapper du ikke vil have, at der skal søges i, omdøber du med

1000 tak, dette vil jeg lade gå vidre til struernet
mvh
Birgitte