TDC news server, køre den langsomt!!!
Fra : ODB

Dato : 18-12-02 08:51

Jeg oplever at teledanmarks newsserver er begyndt og køre langsomt de
sidste 14 dage, jeg har en 512, og jeg kan kun hente med 256, jeg ved at
men linje viker fint andre steder, så det kan ikke være linjen, er der
andre der har problemet med hastigheden på TDC NEWS Server ?

TIM P

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-12-02 09:33

Hej ODB, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg oplever at teledanmarks newsserver er begyndt og køre
> langsomt de sidste 14 dage, jeg har en 512, og jeg kan kun hente
> med 256

De er ved at eksperimentere lidt med monsteret pga. den enorme
mængde binærsnask, kig evt. i de interne grupper (jeg ved ikke, hvad
den mest relevante hedder, da jeg ikke er kunde hos TDC).

Til ikke-binære grupper kan du vælge en, der hedder noget a la
dtext.news.tele.dk (jeg er ikke helt sikker på navnet, men det er noget
i den stil), som skulle køre glimragende.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : M Larsen

Dato : 18-12-02 10:20

tjah der har været problemmer i ca. ½ år og det se ikke ud til at de kan
eller vil løse problemmet det koster en masse penge det er servis hvad du
kan læse en masse om det her tele.internet.news-service

Fra : Larz

Dato : 18-12-02 16:49

> [...]
> men linje viker fint andre steder, så det kan ikke være linjen, er der
> andre der har problemet med hastigheden på TDC NEWS Server ?

Der er ikke problemer med den. De har sat båndbreddebegrænsning på.
I dagtimerne kan du kun downloade med 200kbps - i nattetimerne kan du
godt risikere at komme op på ca 470kbps.

Der står mere om det i tele.internet.news-service...

-
Lars
http://coder.dk/sohofaq.php - Uofficiel WOL SOHO 77 FAQ
To mail me remove your pants.

Fra : M Larsen

Dato : 18-12-02 23:22

ikke problemer så prøv dog at læs i tele.internet.news-service
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 19-12-02 09:36

Ikke problemer så prøv dog at læs http://www.usenet.dk/

--
Andreas Plesner Jacobsen | Well, Jim, I'm not much of an actor either.

Fra : M Larsen

Dato : 19-12-02 11:29

???????

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-12-02 15:34

"M Larsen" <666@os.dk> wrote

> ???????

Hint: jeg tror MAKR gerne vil se dig quote brugbart

Så kan man se sammenhængen i dine indlæg.

--
Mvh Henrik.

Fra : M Larsen

Dato : 19-12-02 16:01

ahh

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-12-02 20:38

M Larsen wrote:
> ahh

Og læs venligst afsnittet "Hvorfor svare nedenunder?" på
over.. nånej understående URL.

mvh Hans, der sommetider savner Fidonet..

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-12-02 16:53

> Hint: jeg tror MAKR gerne vil se dig quote brugbart
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

MAKR? Hvor?

--
Palle Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-12-02 12:48

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> Hint: jeg tror MAKR gerne vil se dig quote brugbart

Hvordan gættede du det?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats