Soltek Mobo ?
Fra : Juvic...

Dato : 18-12-02 20:03

Hey alle sammen... Og godjul =)

Da jeg er i den dejlige sitiuation hvor jeg skal til at invistere i en
ny computer, sidder jeg og overvejere nogle forsk. bundkort.. et af dem
er et Soltek ------> test her http://www.tweak.dk/test109.php
Men da jeg ik kender mærket, er jeg lidt i tvirlv... jeg vil gerne have
kvalitet og en god ydelse samtidig =)

Er der nogen af jer der kender Soltek, eller er der nogen der har
erfarninger med dem.. ???

Min pc skal primært bruges til at spille på.. ( nye spil )
der bliver også lidt tekstbehandling og diverse... men mest spil...
så er dette bundkort velegnet ?

Jeg skal have en P4 2.4 GHz smidt ovenpå + en stang 512 DDR-ram pc 2700
i et Xraser || A6000A !

haber i ka hjælpe mig !

Hilsen Juvic...

P.s God Jul ! =)

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Hansen

Dato : 18-12-02 22:47

> Min pc skal primært bruges til at spille på.. ( nye spil ) der bliver
> også lidt tekstbehandling og diverse... men mest spil... så er dette
> bundkort velegnet ?
Jeg kender ikke det omtalte mobo. Men jeg har bygget en del maskiner med
Soltek mobo's på en AMD platform. Min opfattelse af Soltek er at de levere
meget høj kvalitet til en lille pris. Der har aldrig været noget med de
Soltek kort jeg har haft fat i. De har alle de indstillings muligheder man
kan ønske sig i biosen. Så selv en hardcore overclocker som mig er
tilfreds.
Men som sagt det gælder for AMD kortene, så mon ikke deres P4 kort også er
gode.

--
Thomas Hansen

Fra : Thomas Hansen

Dato : 18-12-02 22:47

Fra : BHP\(7080\)

Dato : 20-12-02 22:56

"Juvic..." <Juvic....news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så er dette bundkort velegnet ?
>
> Jeg skal have en P4 2.4 GHz smidt ovenpå + en stang 512 DDR-ram pc 2700

Hej Juvic...

Har kørt 4-5 år med div. Soltek MB + AMD proc.
De MB har kørt stabilt uden nævneværdigt knas.
Havde et prob. med AMD+VIAchip+ASUSgrafik+SB-128 i samme maskine.

BHP

Og en god jul til dig ?