PSU på en micro atx kabinet kraftig nok ?
Fra : Martin K

Dato : 18-12-02 15:26

Hej

Tænte på at det var smart med et lille pladsbesparende kabinet og har derfor
kigget på micro atx kabinetter og micro atx bundkort.
Men jeg undre mig over at næste alle micro atx kabinetter kun findes med
150-200 W PSU.
Er det nok til at trække en AMD/XP ? Eller er de kun lavet til Intel ?
(Hvad kræver en Intel CPU ?)

Hilsen Martin

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-12-02 15:57

> Er det nok til at trække en AMD/XP ? Eller er de kun lavet til Intel
> ? (Hvad kræver en Intel CPU ?)

Jeg synes altid du klager over for lidt plads ?

--
Mvh/Thomas Krath
http://nissan.tkrath.dk - Almera GTi @ 159hk/186nm [SÆLGES]

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Martin K

Dato : 18-12-02 18:26

> Jeg synes altid du klager over for lidt plads ?

?????????

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-12-02 18:28

LOOL! Det er fordi du kalder dig det samme som Martin K der har skrevet her
i en del tid...

Fra : Martin K

Dato : 18-12-02 19:43

Fra : Japster

Dato : 18-12-02 19:16

Min HP micro-atx-spand er født med en PSU på kun 87W, og der kører 2
harddiske, et cd-rom drev og en 1gHz P3 cpu på, har aldrig været
problemer...

-Japster

Fra : Esben

Dato : 18-12-02 21:28

"Japster" <jesper.h@larsen.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
> Min HP micro-atx-spand er født med en PSU på kun 87W, og der kører 2
> harddiske, et cd-rom drev og en 1gHz P3 cpu på, har aldrig været
> problemer...

Hvilken model er det? Jeg har ikke set nogen nyere HP Pc'er med mindre
psu end 145 watt (undtagen e-vectra).

--
Esben

Fra : Martin K

Dato : 18-12-02 20:56

Martin K wrote:
[SNIP - Problem....]

Nå du har hugget mit tag, 'anvn'. Hvor længe har du skrevet i disse grupper?
Jeg har været med i omkring eet år nu, og mener at det generelt bliver
upraktisk og noget rod, hvis to kalder sig det samme...

--
Martin K

Fra : o&u

Dato : 19-12-02 09:08

On Wed, 18 Dec 2002 15:25:47 +0100, "Martin K"
<mkie@FJERNDETTEtiscali.dk> wrote:

> [...]
>150-200 W PSU.
>Er det nok til at trække en AMD/XP ? Eller er de kun lavet til Intel ?

Der kræves mindst 300 w til amd/xp og p4, undertiden 400 w hvis de er
over 2 GHz.

Den knallert kan kun trække plll, k6-2, pll og sådan noget.

Du kan bruge shuttle's små æsker. De er med 300 w psu.

De sælges for 3000 kr, og det uden cpu, ram og grafikkort.

mvh

John

Fra : Esben

Dato : 19-12-02 09:43

"o&u" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge shuttle's små æsker. De er med 300 w psu.

Shuttles SS51G kasse er med 200 watt psu.

--
Esben

Fra : o&u

Dato : 19-12-02 10:54

On Thu, 19 Dec 2002 09:43:09 +0100, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

>"o&u" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Shuttles SS51G kasse er med 200 watt psu.

Ser man det. Ja, det kører ialfald en P4 med.

John