NEXII og USB
Fra : Peter Holm

Dato : 18-12-02 14:14

Hejsa,
jeg har temmelig meget besvær med min NEXII mp3-afspiller.
Det er kun cirke hver 20. gang jeg sætter den til USB-stikket at min PC (win
xp) finder den.
I displayet på NEX'en står der med det samme "USB Connected", men den dukker
ikke op som et drev i stifinder. Er der en måde hvorpå man kan lade
stifinderen updatere så den finder den tilsluttede USB-enhed, når den ikke
har gjort det automatisk ?

Jeg har desuden mit IXUS V tilsluttet på præcis samme måde, og det funker
her gang. Det dukker med det samme op som et drev i stifinder.

Nogen forslag
Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"The gab that seperates beauty from ugliness,
is the the gab that seperates reality from the Real"
Zizek om Lynchs "Lost Highway"

Fra : Peter Rinder

Dato : 18-12-02 22:16

> jeg har temmelig meget besvær med min NEXII mp3-afspiller.
> Det er kun cirke hver 20. gang jeg sætter den til USB-stikket at min PC
(win
> xp) finder den.

Har du prøvet at slutte den til en anden PC. Jeg har selv en NexII og har
aldrig haft problemer med den.
Hvis den virker på en anden PC, er det måske din PC der er noget galt med.
Hvis det lader til at være PC'en, ved jeg ikke rigtig om der er noget at
gøre. Det eneste jeg vil foreslå er at geninstallere windows - ja det virker
lidt åndsvagt, men det kunne være en ide.

/Peter

Fra : DWM

Dato : 19-12-02 00:59

"Peter Rinder" <p_rinder@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre. Det eneste jeg vil foreslå er at geninstallere windows - ja det virker
> lidt åndsvagt, men det kunne være en ide.

Til at starte på kunne han prøve at installere de USB drivere der ligger på den
medfølgende cd. Det burde dog ikke være nødvendigt men det kunne være
at det hjalp. Ud over det....NEX´en er vel tændt _inden_ du sætter den til
computeren?

/Kenneth Iversen

Fra : Peter Holm

Dato : 19-12-02 08:05

> [...]
> medfølgende cd. Det burde dog ikke være nødvendigt men det kunne være
> at det hjalp. Ud over det....NEX´en er vel tændt _inden_ du sætter den til

Jeg har ikke installeret de drivere der følger med, men skidtet virker jo
ind imellem.
Og ja, jeg er klar over at Nex'en skal være tændt. I displayet siger den
også at den er connected, men det er den bare ikke. Måske er det kablet der
er i stykker.
Jeg prøver ta smide driverne på.
mvh
peter