HandyDrive
Fra : Jørn H.

Dato : 18-12-02 12:32

Hej NG.

Jeg er den lykkelige ejer af et 128 MB HandyDrive fra Apacer. Nu er der
imidlertid sket det underlige, at jeg får en fejlmeddelelse om, at drevet er
skrivebeskyttet. Det gælder både når jeg vil kopiere til drevet og når jeg
vil slette fra det.

Kender nogen til noget tilsvarende? Og hvad kan jeg gøre for at "oplåse"
det?

Hilsen Jørn H.

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 18-12-02 12:53

Jeg har selv 64mb-versionen og der sidder en lille split et sted. Det er
skrivebeskyttelsen - jeg har lånt mit ud lige for tiden så en mere udførlig
beskrivelse kan jeg ikke lige give, men den er ikke så svær at finde hvis
man leder

Fra : Jørn H.

Dato : 18-12-02 15:38

Tjaa - man kan godt blive lidt flov en gang imellem...
Tak for hjælpen!

/Jørn H.

"Jens Gregersen [9670]" <jg@stofanetPLEASEDONOTFUCKINGSPAMME.dk> skrev i en
meddelelse news:3e006188$0$24710$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 18-12-02 18:03

You're welcome

Jeg blev sgu osse overrasket første gang jeg var kommet til at
skrivebeskytte den :)