Diamond Rio MP3-afspiller
Fra : J W Nielsen

Dato : 18-12-02 11:45

Hej gruppe !
Min søn har fundet den frem af gemmerne - vi kan finde adapterkabel (til
parallelporten), men cd'en til kommunikation med afspilleren kan vi ikke
hitte...
Prøvede at kigge på Diamond's hp, men der er ikke noget support/download -
kan nogen hjælpe ?
Kan vi evt. kommunikere med afspilleren vha. noget andet tilgængeligt
software ???

Mvh - og god jul
Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-02 09:36

In article <3e005564$0$147$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
jwn@tdcadsl.dk says...
> Prøvede at kigge på Diamond's hp, men der er ikke noget support/download -
> kan nogen hjælpe ?

http://www.sonicblue.com/support/rio/default.asp?
menu=support&submenu=Legacy_Rio

http://makeashorterlink.com/?F2FB12FC2

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : J W Nielsen

Dato : 19-12-02 10:13

Hej Jesper...
Sjovt nok havde jeg været på den side, men fandt ikke download-sektionen.
Takker mange gange - det var lige hvad vi skulle bruge.

Mvh
Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-02 22:17

In article <3e018d86$0$152$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
jwn@tdcadsl.dk says...
> Takker mange gange - det var lige hvad vi skulle bruge.

God jul... *<