Warning: Page has Expired
Fra : Thomas Bowers

Dato : 18-12-02 00:43

Warning: Page has Expired

The page you requested was created using information you submitted in a
form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet
Explorer does not automatically resubmit your information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh
button.

--------------------------

Ovenstående info får jeg mere end ofte når jeg surfer på nettet og vil
tilbage til en tidligere side. Det er ved at drive mig til vanvid

Er der noget i mine indstillinger der skal ændres så jeg slipper for dette ?
Jeg bruger Explore 6 og winXP sp1

På forhånd tak

Hilsen Thomas

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 20-12-02 01:47

Du får det, når visningen af en side er betinget af andre ting, fx en
indtastning... Det er typisk ASP-sider der giver denne fejl..

Grunden til at du får den afvarsel er at du kan ikke regne med at indholdety
vil være det samme, efter et stykke tid.. Men hvis du refresher sidem vil du
faktisk få den frem igen, udfra de data du havde indtastet, men det kan jo
som sagt være at den alligevel ser anderledes ud...

Du kan AFAIK ikke slå fra at den kommer med den advarsel..