Problem med comp ringer op hele tiden
Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 17-12-02 23:30

Jeg har et problem med at når jeg ligger på efter internet så ringer comp
aut op igen med det samme hvad gør jeg heller har gjort forkert

--

www.tele-mobil.dk
**************UNLOCK*************

Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 17-12-02 23:35

--

Jeg har et problem med at når jeg ligger på efter internet så ringer comp
aut op igen med det samme hvad gør jeg eller har gjort forkert

Fra : Hans Paulin

Dato : 18-12-02 00:47

Unlock.Nykøbing.M wrote:
> Jeg har et problem med at når jeg ligger på efter internet så ringer
> comp aut op igen med det samme hvad gør jeg heller har gjort forkert

....hva mæ "Funktioner"=> "Indstillinger"=> "Generelt"?
Hans

Fra : ThomasT

Dato : 18-12-02 14:17

Sidst jeg havde det problem var det virus (bugbear.exe)

ThomasT

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-02 17:21

>Jeg har et problem med at når jeg ligger på efter internet så ringer comp
>aut op igen med det samme hvad gør jeg heller har gjort forkert
Ind til du finder hvad kalder op, så skynd dig at installerer en firewall.
Når så noget prøver at kalde op, så spørger firewalen dig om den må
connecte, og så kan du svare nej.

Det kan være Virus, Sex-opkaldsNR, og windows indbygget auto opdatering.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S