Skift af printer-patron = nul farve :-(
Fra : ThomasT

Dato : 17-12-02 23:29

Jeg har en Epson stylus color 880. Her til aften skulle jeg skifte
farvepatronen. Efter den er blevet skiftet kan jeg ikke få printeren til at
printe i farve mere. Patronen er en uoriginal en fra T. Hansen, som jeg
altid har brugt uden probs. Nogen der ved hvad der kan være galt?

ThomasT

Fra : HSC

Dato : 19-12-02 14:27

Måske er den nye patron defekt / tilstoppet ?