Støj på telefon efter skift til TDC bredbå~
Fra : Anders Petersen

Dato : 17-12-02 22:55

Ved egentlig ikke, om dette er den helt korrekte gruppe, men gik ud fra, at
nogen her sikkert vidste det...

Mit TDC bredbånd blev endelig aktiveret i dag, men når skillefilteret
sidder i stikket er der en del støj på linjen. Er det mine egne kabler i
huset, der er for dårlige, er det et skidt filter, eller noget helt tredje?

På forhånd tak,

/Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-12-02 22:59

"Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> wrote in message
> Ved egentlig ikke, om dette er den helt korrekte gruppe, men gik ud fra,
at
> nogen her sikkert vidste det...

Når du nu har TDC som udbyder, er det muligt at besøge
news:tele.internet.adsl som er den helt rigtige gruppe

> [...]
> sidder i stikket er der en del støj på linjen. Er det mine egne kabler i
> huset, der er for dårlige, er det et skidt filter, eller noget helt

Er det gør det selv løsningen, med det stik du propper i vægen, hvor telefon
og skillefilter bliver tilsluttet?

Hvis du har andre stik i boligen, og bruger disse.. Så er det mulighed
grunden.. Da man ikke kan bruge andre stik, end det stik som skillefilteret
bliver sat i..

Hvis der er støj på telefonen, tilsluttet stikket ved delefilteret.. Må det
være en fejl i delefilteret måske...

Fra : Mikael

Dato : 17-12-02 23:29

> tredje?

husk at bruge det telefon stik der følger med skillefiltret, og være
opmæsksom på at denne skal sidde i det stik der først får forbindelse fra
telefonkassen. ellers opstår der støj på linjen, men kablerne skal
selvfølgelig også være en rimelig kvallitet før at du opnår forbindelsen..

mvh Mikael

--
Remove 'nospam' from my emailadress..