DC10 Plus fra Pinnacle
Fra : slet MCPSD

Dato : 17-12-02 22:53

Hey out there

Jeg har lige købt DC10 plus fra Pinnacle.

Jeg kan ikke få kortet til at virke.
Der kommer ikke noget signal ud til TV-skærmen.
Driverne er ikke XP-kompertibel.

Hvad gør jeg ??

--
Madelain

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 17-12-02 23:58

"slet MCPSD" <cad@MCPSDc.dk> skrev:

> Jeg har lige købt DC10 plus fra Pinnacle.
> Driverne er ikke XP-kompertibel.
> Hvad gør jeg ??

Prøv at checke deres hjemmeside:
http://www.pinnaclesys.com

Måske denne side kan hjælpe:
http://makeashorterlink.com/?F2A752EC2

Hvis det også kikser, så prøv at spørge i news:dk.edb.videoredigering hvor
der er større chance for at nå eksperterne.

Mvh, Lars

Fra : slet 6733M

Dato : 18-12-02 00:16

begge ting er afprøvet
men tak for dit indlæg

--
Madelain

Fra : Lon

Dato : 18-12-02 09:12

Hi
Du skulle gå ind på pinnaclesys hjemmesiden først før du køber den . Jeg
tror jeg har læst på deres hjemmesiden at de ikke vil support Windows XP.
Ses
LN

Fra : lobe

Dato : 19-12-02 20:18

"Lon" <lon@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse news:atpafu$8b9$1@sunsite.dk...
> [...]
> tror jeg har læst på deres hjemmesiden at de ikke vil support Windows XP.

Hej

Kortet kan bruges under XP. Der findes drivere på Pinnacles hjemmeside.
Hos mig kan det fungere både under XP og Win2000.

Lobe