Formaterings spørgsmål
Fra : Lasse

Dato : 17-12-02 21:55

Hej Ng

Har lige install en ekstra HD i min pc,den vil jeg gerne have
formatteret.Har været inde på selv drevet og højreklikke og trykke format ,
men den afviser da disken åbenbart er i brug.Der ligger programmer på den så
det må være et af disse der er problemet vil jeg tro.For jeg har lukket dens
vindue ned.Hvad kan jeg ellers gøre, fdisk eller ??
Helst en nem metode er lidt bange for at lave lort i den så min master HD
osse går i lort
På forhånd tak
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE.

Fra : Thomas

Dato : 17-12-02 22:07

Hvilket OS bruger du ?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-12-02 22:25

Lasse skrev:

> Har lige install en ekstra HD i min pc,den vil jeg gerne have
> formatteret.Har været inde på selv drevet og højreklikke og trykke
> format

Bruger du WinXP eller 2000? Hvis ja, så brug hellere "Disk Manageren" til at
formatere diskene med. Se: http://www.2105.dk/temp/diskm.png

> [...]
> tro.For jeg har lukket dens vindue ned.Hvad kan jeg ellers gøre,
> fdisk eller ?? Helst en nem metode er lidt bange for at lave lort i

Hehe.... bare husk lige at tænke det igennem en ekstra gang inden du trykker

Driller Windows stadig så kik lige forbi news:dk.edb.system.ms-windows

--
Lars

Fra : Lasse

Dato : 17-12-02 22:43

> Bruger du WinXP eller 2000? Hvis ja, så brug hellere "Disk Manageren" til
at
> formatere diskene med. Se: http://www.2105.dk/temp/diskm.png

jep bruger XP , jeg prøver disk manageren
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-12-02 22:43

Fra : Lasse

Dato : 18-12-02 17:14

> Bruger du WinXP eller 2000? Hvis ja, så brug hellere "Disk Manageren" til
at
> formatere diskene med. Se: http://www.2105.dk/temp/diskm.png

Takker det virkede
--