Måske et lille problem med Logitech MX700
Fra : Claus Frølund

Dato : 17-12-02 18:25

Hej Gruppe

Har lige investeret i sådan en sød sag, men jeg har et lille problem, eller
rettere irritationsmoment.
Jeg har desuden et Logitech Cordless Desktop tastatur, med tilhørende mus.
Sidstnævnte er naturligvis lagt på hylden som reserve for MX700 musen.

Problemet består i at jeg ikke kan sætte følsomheden ret højt i MouseWare
9.75. Dvs. at når den er sat på den højeste setting, er den ikke mere følsom
end min gamle mus ved middel. Jeg kan godt li' at jeg ikke skal bevæge musen
for meget for at komme fra den ene side af skærmen til den anden.

Er der et problem, eller er MX700 bare sådan.

Med venlig hilsen
Claus

Fra : Kuruderu

Dato : 17-12-02 21:15

Jeg kan få min til at flytte hele skærmens længe inden for 2 cm ca. ved en
opløsning på: 1280x1024

Kuruderu

--
Don´t confuse luck with skill.

Fra : Madsen

Dato : 17-12-02 22:10

Claus Frølund skrev:

> Problemet består i at jeg ikke kan sætte følsomheden ret højt i
> MouseWare 9.75. Dvs. at når den er sat på den højeste setting, er
> den ikke mere følsom end min gamle mus ved middel.

Tidligere havde jeg en Logitech Mouseman Optical og nu har jeg en
MX700 som står på nøjagtig samme måde som den gamle gjorde hvad
hastighed og acceleration angår og det er sådan her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/mx700/bevaegelse.png>

Det passer fint til det jeg skal bruge den til. Går jeg højere op
så synes jeg at markøren flytter sig for langt og for hurtigt blot
ved en lille bevægelse med musen, og så bliver den meget svær at
arbejde præcist med.

Madsen.

Fra : Claus Frølund

Dato : 18-12-02 21:42

Takker for svarene!
Jeg har løst "problemet". Jeg afinstallerede Logitech driveren, og vupti, nu
kan jeg bevæge min mus som jeg plejer... Mærkeligt.

Claus

Fra : Madsen

Dato : 18-12-02 22:02

Claus Frølund skrev:

> Jeg har løst "problemet". Jeg afinstallerede Logitech driveren, og
> vupti, nu kan jeg bevæge min mus som jeg plejer... Mærkeligt.

Hmm, jeg kører heller ikke med den nyeste driver (9.75) da scroll-
hjulet ikke virker som normalt med den driver. Jeg kører med 9.73
i stedet. Kan det mon være det? Jeg ved det ikke. Synes ikke at
hastigheden var andeledes med 9.75, men det kan snildt være at den
har nogle bugs. Det er set før med Logitechs drivere.

Madsen.