Fejlmelding ved afspilning af dvd
Fra : Tonni Bjergbæk

Dato : 17-12-02 18:20

Når jeg prøver at afspille en dvd-film på min pc fremkommer denne
meddelse ved brug af PowerDvd 4.0:

Fejlkode: F4D41436

Porten til tv-udtag på displaykortet fungerer ikke korrekt.

Denne plade, der er beskyttet mod kopiering, kan ikke afspilles,
når funktionen til tv-udtag er aktiveret.

Jeg har Windows2000 med alle opdateringer installeret. Mit Grafikkort
er Geforce 3 ti200 fra Creative overklokket til 220/500 og har seneste
Nvidia detonator driver installeret. Har før installeringen af
servicepack 3 afspillet film uden problemer. Hvor deaktiverere man
evt. funktionen til tv-udtag? Håber en klog sjæl kan hjælpe.

Mvh Tonni

Fra : Leony

Dato : 27-12-02 10:27

"Tonni Bjergbæk" <tonni.bjergbaek@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor deaktiverere man evt. funktionen til tv-udtag?

Mon ikke det gøres ved at højre-klikke på skrivebordet, vælge egenskaber,
fanebladet indstillinger, kilk på avanceret (nederst til højre). Så skulle
du kunne finde det et eller andet sted.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/