højtalere
Fra : Michael Sørensen

Dato : 17-12-02 17:07

Hej gruppe.

Jeg er ved at købe nye højtalere til min computer.

Er der nogen, der kan sige noget godt/skidt om Creative Inspire 4400 4.1
højtalere.

Nogen, der yderligere kan give en sammenlignin med Creative Four Point
Surround1000 4.1 højtalere.

Med venlig hilsen

Michael Sørensen

Fra : Michael Sørensen

Dato : 17-12-02 22:46

> [...]
> højtalere.
>
> Nogen, der yderligere kan give en sammenlignin med Creative Four Point

Samtidig kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad det betyder i kataloger, når
der ud for samme højtalere står "bulk"

Fx i et katalog, hvor følgende to højtalere fremkommer:

Inspire 5.1 5100
Inspire 5.1 5100 Bulk

"Bulk'en" er dyrere, men hvad er forskellen

Fra : Baltazar

Dato : 17-12-02 23:37

"Michael Sørensen" <m-s@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Samtidig kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad det betyder i kataloger,
når
> der ud for samme højtalere står "bulk"

svjv er "bulk" (masse, som i storkøb ?) blot uden farvestrålende
"look-at-me" kasse, og evt. uden
drivere, manualer etc.. altså kun den reelle hardware. Bulk bør derfor være
billigere.

/T

Fra : Michael Sørensen

Dato : 19-12-02 15:51

> [...]
> "look-at-me" kasse, og evt. uden
> drivere, manualer etc.. altså kun den reelle hardware. Bulk bør derfor

Ups. Når jeg igen kigger i annoncen, så har nisserne været på spil. Tro det
eller lad vær', men nu er der rent faktisk "Bulk'en" der er billigst og ikke
den anden