Kan man kopiere styresystem til en anden h~
Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 17-12-02 16:44

jeg har en 40 gb der er begyndt at halte lidt er der mulighed for at jeg kan
kopiere hele mit styresystem og prg over på en ny 80 gb og hvordan

--

www.tele-mobil.dk
**************UNLOCK*************

Fra : Martin K

Dato : 17-12-02 16:52

Unlock.Nykøbing.M wrote:
> jeg har en 40 gb der er begyndt at halte lidt er der mulighed for at
> jeg kan kopiere hele mit styresystem og prg over på en ny 80 gb og
> hvordan

Hvis ikke du skifter anden hardware i dyret samtidig, har mange af
producenterne et lille Tool, der gør det muligt at kopiere hele indholdet
over på en ny disk...

--
Martin K

Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 17-12-02 17:04

hvor får man finger i dette toll

Fra : Martin K

Dato : 17-12-02 17:33

Unlock.Nykøbing.M wrote:
> hvor får man finger i dette toll

Typisk på producenten af din harddisks hjemmeside...

--
Martin K

Fra : Mogens

Dato : 17-12-02 17:49

http://www.seagate.com/support/disc/drivers/discwiz.html

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 17-12-02 18:05

Unlock.Nykøbing.M wrote:
> jeg har en 40 gb der er begyndt at halte lidt er der mulighed for at jeg kan
> kopiere hele mit styresystem og prg over på en ny 80 gb og hvordan

Problemet er bare at hvis der er en masse defekte filer som OS'et
(hvornår er vi begyndt at kalde det styresystemet? ) skal bruge, så skal
du alligevel til at installere fra ny af.
Hvorfor ikke spare besværet og gøre det ordentligt fra starten af?

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 17-12-02 18:23

[snip]

> Hvorfor ikke spare besværet og gøre det ordentligt fra starten af?

Det mener jeg osse. Især hvis OS er win så er en hurtig lille reinstall
aldrig af vejen

Fra : Martin K

Dato : 17-12-02 19:35

Jens C. Hansen [Odense] wrote:
> [...]
> skal du alligevel til at installere fra ny af.
> Hvorfor ikke spare besværet og gøre det ordentligt fra starten af?

Jeg er helt enig, men det var nu ikke lige det der blev spurgt om...

--
Martin K

Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 17-12-02 21:38

problemet er at jeg gerne vil bibeholde alle mine prg som de er men jeg kan
da godt ligge xp ind igen

Fra : Morten Roslev

Dato : 18-12-02 03:54

Ghost 2002 fra Norton, er din ven.