Glædelig Jul!
Fra : Battlefield´s

Dato : 17-12-02 15:33

Hej
I ønskes alle en glædelig jul med dette smukke julekort. Det tager lidt tid
at "loade", men det er værd at vente på.
http://xmas.emedia.co.uk/xmascard/
Hilsen Vibeke og labberne Cato og Aron.

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 17-12-02 16:28

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tid
> at "loade", men det er værd at vente på.

Tænk hvis alle skrev en julehilsen i de respektive ng så ville der godt nok
komme mange hilsner.

Tror jeg springer kortet over kender jer ikke, og som sagt kan det pludselig
vælte her inde i nyhedsgruppen med sådanne hilsner.

Hilsen

Johnny

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 17-12-02 16:39

Uha ja, det ville dælme være slemt hvis der pludselig skulle komme en masse
julehilsner her på ng, fy da føj for en uorden!

GOD JUL!
Dorthe

Johnny Pedersen skriver:

Fra : Ragna

Dato : 17-12-02 19:13

Tak for en hyggelig julehilsen!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : x Vuf x

Dato : 17-12-02 20:15

Tue, 17 Dec 2002 16:38:45 +0100, Dorthe Prip Lahrmann wrote:

>Uha ja, det ville dælme være slemt hvis der pludselig skulle komme en masse
>julehilsner her på ng, fy da føj for en uorden!
>GOD JUL!

Fy Dorthe...Du må ikke være så ironisk op til jul! *G*

--
Mvh Sonja http//:www.sonpet.com nospam@sonpet.com

Papillon. 9 piger og 3 drenge. Tricolour, hvid/zobel og hvid/rød.
De er fra 3 kuld. Bare dejlige og yndige alle til hobe!

Fra : x Vuf x

Dato : 17-12-02 20:14

Tue, 17 Dec 2002 16:28:07 +0100, "Johnny Pedersen" <smart(slettes)@teens.dk>
wrote:
>"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev...

>Tænk hvis alle skrev en julehilsen i de respektive ng så ville der godt nok
>komme mange hilsner.

Dejligt...

>Tror jeg springer kortet over kender jer ikke, og som sagt kan det pludselig
>vælte her inde i nyhedsgruppen med sådanne hilsner.

Og..?.....

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-12-02 11:43

Hvorfor svarer du alle de mennesker du ikke kender `??
underligt!!!

Fra : x Vuf x

Dato : 17-12-02 20:13

Tue, 17 Dec 2002 15:32:39 +0100, Battlefield´s wrote:

>I ønskes alle en glædelig jul med dette smukke julekort. Det tager lidt tid
>at "loade", men det er værd at vente på.
>http://xmas.emedia.co.uk/xmascard/

Ihhh hvor er den sød.
Glædelig jul til alle.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 17-12-02 20:32

> [...]
> I ønskes alle en glædelig jul med dette smukke julekort. Det tager
lidt tid
> at "loade", men det er værd at vente på.

Hejsa

Tak for det søde julekort .. og fra mig skal da også lyde et ønske om en
rigtig glædelig jul til både 2 og firbenede med tilknytning til gruppen
altså .. glædeligogfredfyldtjultil alle fra Ami

Fra : Mejdahl

Dato : 17-12-02 20:47

> lidt tid

Ja Glædelig Jul til jer alle.

Fra : kajo

Dato : 18-12-02 00:17

> [...]
tid
> at "loade", men det er værd at vente på.

Det er da en rigtig hunde-julehilsen, og jo det tager lidt tid.

Så vil jeg da også lige sige glædelig jul og hvis det ikke generer nogen
GODT NYTÅR.

Så har jeg iøvrigt lagt et par nye billeder af vores hvalpe på nedenstående
side,
plus (UHA) et julebilled.

Mvh Kajo
http://home.worldonline.dk/privat09/

Fra : Battlefield´s

Dato : 18-12-02 14:15

Hej Kajo
Også Godt Nytår til dig.
Det er et herligt julebillede du der har. Går det godt med hvalpene?
Hilsen Vibeke

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-12-02 20:21

Fin lab :)
Jeg har en af samme slags og farve, bare en hanhund.... dejlig hund

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 18-12-02 16:07

On Tue, 17 Dec 2002 15:32:39 +0100, "Battlefield´s"
<battlefield@mail1.stofanet.dk> wrotd:

> [...]
>I ønskes alle en glædelig jul med dette smukke julekort. Det tager lidt tid
>at "loade", men det er værd at vente på.

GAAAAB en langsom side z zz det er vist ikke en computerhaj
der har lavet den side

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : Winther

Dato : 19-12-02 14:51

"Punish the deed not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> GAAAAB en langsom side z zz det er vist ikke en computerhaj
> der har lavet den side

Den virker godt og hurtig hos mig. Mon ikke det er din pc. eller forbindelse
der er langsom

Vh. Winther

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 19-12-02 15:44

Jeg kan slet ikke få den til at virke
Har ladet den Loade i ca. 3 kvarter (45 min) og den kommer stadigt ikke
viddere...
(og nej det er ikke min forbindelse der er landsom, kører på Aalborg
Universitet's net...) Øv. jeg vil osse se ...

Glædelig Jul til alle
Mette

Fra : Battlefield´s

Dato : 19-12-02 15:57

Hej
Det kan være at du skal prøve igen senere. Da jeg selv fik den tilsendt kom
jeg ind uden problemer, men da min mand senere skulle se den kunne han
heller ikke få den til at åbne. Jeg ved ikke hvad problemet er.
Hilsen Vibeke

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-12-02 00:26

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> I ønskes alle en glædelig jul med dette smukke julekort. > Hilsen Vibeke
og labberne Cato og Aron.

Hejsa Vibeke og Lab'serne ;c)
Tak for en hyggelig hilsen.
Vi ønsker sæføli både jer og alle andre hundefreaks i gruppen en Rigtig
Glædelig Jul samt et Lykkebringende år 2003.
Tak for nogle spændende og yderst informative indlæg om kort sagt alt
imellem hund og jord.
Gid Julehunden må komme på besøg hos jer alle.

Det er vel også på sin plads at sende en lille tanke til de dyr som desværre
nok ender eller er endt på landets internater pga. den opfattelse at hunde,
katte og andre dyr er = ting der når de ikke makker ret, "bare" bliver sendt
væk.

Tak for denne gang.
Martin & Laika som sender et stort Julebjæf til jer alle ;c)

Fra : BN

Dato : 19-12-02 21:14

"Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> væk.
>
> Tak for denne gang.
> Martin & Laika som sender et stort Julebjæf til jer alle ;c)

Hejsa Martin og laika

Tænk, at der er nogle som bare sender kæledyrene væk :---(
Sandra var "for gammel" i jagtmændenes øjne, fordi hun var 3,5 mdr. før hun
kom væk fra kennelen... hun er bare alletiders hund og jeg blev helt ked af
at høre, når nogle dømte min hund på den måde. ligeledes bliver jeg ked af
at høre, når nogle tøver til internaterne når ejerne ikke har overskud mere
eller lyst (ikke alle). Samtidig tænker jeg også på, at det i nogle tilfælde
er det bedste for hunden, da den så har en chance for at komme i et nyt
hjem, som måske vil bruge mere tid på kæledyret :---)

Vi vil øgså ønske jer alle en glæderlig jul og et godt nytår. Sandra er helt
vild med julen, for hun elsker at pakke/bide gaver op... forrige år, hentede
hun selv en gave under juletræet. Hun kom til at træde på den og det sagde
"piv". Vi opdagede ikke at hun tog den... hun lå nemlig gemt under bordet i
hjørnet af stuen... gad vide om det var pga. dårlig samvittighed???

Hilsen BN og Sandra

Fra : Kosmonauten

Dato : 20-12-02 06:59

"BN" <bn@privat.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "piv". Vi opdagede ikke at hun tog den... hun lå nemlig gemt under bordet
> hjørnet af stuen... gad vide om det var pga. dårlig samvittighed???

Hejsa BN og Sandra,
det har været smadder sjovt at se hvor meget "vores" hunde er ens ;C)
Laika får skam også julegaver, og skal nok selv finde ud af at få den/dem
åbnet.....
Nu har hun så lige rundet de 3 år og jeg ser frem til mange sjove oplevelser
i det nye år.
Giv Sandra en go'bi herfra og mere Jul og Nytår til jer ;C)
Potedask fra
Martin & Laika