PDA som MP3 afspiller?
Fra : Mo

Dato : 17-12-02 15:14

Hejsa derude.

Jeg er på kig efter en mp3 afspiller, og har undersøgt markedet lidt. Jeg
har besluttet mig for en harddisk baseret model, men priserne syntes ret
krydrede på sådanne :0(

Midlertid er jeg kommet på en tanke: En PDA kan vel også bruges som
mp3-afspiller? En Compaq iPaq 3630 med 206 mhz og en pc-card harddisk f.eks!
Prisen på en sådan er relativ lav, og set i lyset af at man både får mp3
afspiller & en pda i samme størrelse & vægt som en harddisk-baseret mp3
afspiller, så er det vel en meget god investering?

Skulle der være nogle med erfaringer omkring brug af en PDA som
mp3-afspiller hører jeg meget gerne fra jer.

Mvh Andreas