Investor søges til nyt IT-konsept....
Fra : Michael Sonne\(WillS~

Dato : 06-03-01 00:25

Skulle der være en eller flere som kan have midler og interesse i at
investere i em my IT-idé, hører jeg gerne fra Jer.

Michael Sonne

WillSonn Gruppen ApS
Telefon (+45) 70 260 222
Mail: sonne@willsonn.dk
Web: www.willsonn.dk

Fra : Dann Pedersen

Dato : 06-03-01 02:04

"Michael Sonne(WillSonn Gruppen ApS)" <sonne@willsonn.dk> skrev i en
meddelelse news:4eVo6.6235$jy5.381595@news010.worldonline.dk...
> Skulle der være en eller flere som kan have midler og interesse i at
> investere i em my IT-idé, hører jeg gerne fra Jer.

Standardsvar?

/Dann

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 06-03-01 16:56

>Standardsvar?

Efter min mening i gråzonen - jeg synes jo personligt at det kunne være
interessant at komme ind som investor noget tidligere i forløbet end
børsnoteringen - men det er typisk større investorer der har den salgs
muligheder - de har fx også ledelseskompetence som jeg ikke besidder *S*.

At vedkommende burde gå langt mere professionelt til værks, hvis han gjorde
sig nogle forhåbninger om lidt privat venturefinansiering, se det er en helt
anden sag

mvh
Anders

Fra : Casper Lyngsø

Dato : 06-03-01 17:02

Jeg synes satme også det er træls at der ALTID er personer i diverse NG, der
skal lege moderator (looking in the generel direction of Dan Pedersen). Hvem
har udnævnt jer?

Caz

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 06-03-01 20:12

"Casper Lyngsø" <lyngsoe@abk.auc.dk> writes:
> [...]
> har udnævnt jer?

Jeg synes satme også det er træls at der ALTID er personer i diverse NG, der
skal lege pivehoveder (looking in the generel direction of Casper Lyngsø). Hvem
har bedt dig om at brokke dig?

Der er her i gruppen et ønske om at begrænse diskussionerne til seriøs
snak om investering, hvorfor flere af brugerne er gået sammen om at
skrive et standard-svar der forklarer folk hvorfor nogle af deres
artikler er upassende for gruppen.

Kort sagt, det er lugten i bageriet du beklager dig over.
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."