Stik til blæsere i pcere
Fra : Jan

Dato : 17-12-02 12:02

Hi

Jeg skal til at lave et bygselv project med styring af blæserne i min pc.

Men hvad hedder de 3 pin stik som sidder på sådan en CPU blæser og evt. hvor
kan man købe dem.

(Jeg skal bruge både han og hun)

/ Jan

Fra : o&u

Dato : 17-12-02 12:12

On Tue, 17 Dec 2002 11:02:01 GMT, "Jan" <jms_dk@sol.dk> wrote:

> [...]
>
>Men hvad hedder de 3 pin stik som sidder på sådan en CPU blæser og evt. hvor

www.edbpriser.dk under Kølere og Blandede er der masser stik og
adaptere. Du må nok ringe til een af butikkerne for at få opklaret,
hvad der er hvad.

mvh

John

Fra : 15kw

Dato : 17-12-02 13:20

"Jan" <jms_dk@sol.dk> skrev i news:JuDL9.22815$ws6.462114@news2.nokia.com
> [...]
>
> Jeg skal til at lave et bygselv project med styring af blæserne i min pc.
>
> Men hvad hedder de 3 pin stik som sidder på sådan en CPU blæser og evt.

Du kan prøve Cypax TLF 97101188
http://wwwcypax.com

Hun stik til ledning 14.250.2503 NSG25-3
Han stik til print 14.251.2503 NSL25-3

Du skal nok regne med mindst 100 Stk af hver hvis du vil købe dem der.

--
Hilsen
Peter N Petersen

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 17-12-02 14:14

> Men hvad hedder de 3 pin stik som sidder på sådan en CPU blæser og evt.
hvor
> kan man købe dem.
>
> (Jeg skal bruge både han og hun)

Århus Radio Lager har dem..
find selv et link på www.google.com :)

Fra : Brian Lund

Dato : 19-12-02 16:16

> [...]
>
> Jeg skal til at lave et bygselv project med styring af blæserne i min pc.
>
> Men hvad hedder de 3 pin stik som sidder på sådan en CPU blæser og evt.

De har dem bla. hos www.vejle-rc.dk og www.el-supply.dk hos el-supply skal
du bare søge efter "lås 3 pl" i det felt hvor der står søgeord, eller søge
på varenr. 5557.03

Du skal så også have pindene som sidder i stikkene... de har vist varenr.
5549

Fra : Jan Madsen

Dato : 19-12-02 16:22

Hi

Brian Lund wrote:

> [...]
> eller søge på varenr. 5557.03
>
> Du skal så også have pindene som sidder i stikkene... de har vist

Tak for svaret. Jeg prøver ad

--
/ Jan

If it works, tear it apart and find out why!