Javascript starter ikke ved .php3 kun ved ~
Fra : Nick Christensen

Dato : 17-12-02 10:24

Jeg har et mystisk problem. Jeg prøver at kalde et javascript her:

http://www.crazyslagelse.dk/karizma_test.php3

Det bliver ikke vist. Omdøber jeg min fil virker det fint:

http://www.crazyslagelse.dk/karizma_test.htm

Det er _præcist_ den samme fil. Blot omdøbt. Hvad gør jeg forkert?

--

Nick Christensen

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-12-02 13:24

Nick Christensen wrote in <atmqf7$1agg$1@news.cybercity.dk>:
> [...]
> http://www.crazyslagelse.dk/karizma_test.htm
> Det er _præcist_ den samme fil. Blot omdøbt. Hvad gør jeg forkert?

Browseren er ligeglad med hvad selve filen faktisk indeholde, spørgsmål er
hvad der bliver sendt til browseren. Hedder filen ".htm" bliver php'en ikke
fortolket. Det betyder bla. at dine includes ikke virker, og browseren ser
dermed noget helt andet.

Når jeg ser PHP-filen er den frygteligt rodet. Fx. er der en span-ting i
html-headeren. Måske er det noget af dette rod, der gør det?

Ellers så prøv at downloade php-filen fra webserveren, og se hvad der rent
faktisk bliver sendt til browseren.

Jeg får 5.888 bytes på html-filen, men hele 36.428 bytes på php-filen. Så
der er altså en forskel.

--
Mvh.

Niels Andersen