Trine Dyrholm på Internettet
Fra : Thomas

Dato : 17-12-02 10:10

Hvis du hele dit liv har savnet en hjemmeside om den vidunderlige
danske skuespillerinde Trine Dyrholm, så kan jeg nu oplyse om, at der
er lavet en flot hjemmeside om hende.

Adressen er:

www.trinedyrholm.dk

MVH

Thomas Mathiasen

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-12-02 11:17

> Hvis du hele dit liv har savnet en hjemmeside om den vidunderlige
> danske skuespillerinde Trine Dyrholm, så kan jeg nu oplyse om, at der
> er lavet en flot hjemmeside om hende.

Prøv i dk.opslag.internet

FUT dér....

mvh
Kim Jensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-12-02 11:20

In [for mange grupper], Thomas wrote:

> Hvis du hele dit liv har savnet en hjemmeside om den vidunderlige
> danske skuespillerinde Trine Dyrholm, så kan jeg nu oplyse om, at der
> er lavet en flot hjemmeside om hende.

Prøv dk.opslag.internet i stedet.

FUT: dk.opslag.internet. Svar på dette indlæg havner der.

--
Lars Stokholm

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-12-02 15:23

Thomas <th63@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6b0eee6.0212170110.19cf0b0c@posting.google.com...
> Hvis du hele dit liv har savnet en hjemmeside om den vidunderlige
> danske skuespillerinde Trine Dyrholm,
_______

Jamen det har jeg ikke savnet. Jeg savner derimod hendes dansktopmusik. Men
det er hun da vist stoppet med for længe siden. Snøft

Hilsen Åge

Fra : Per

Dato : 18-12-02 19:51

In article <a6b0eee6.0212170110.19cf0b0c@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...
> Hvis du hele dit liv har savnet en hjemmeside om den vidunderlige
> danske skuespillerinde Trine Dyrholm, så kan jeg nu oplyse om, at der
> er lavet en flot hjemmeside om hende.

Det har jeg ikke, kan jeg så få pengene igen? :)

--
Gruppen ingen læser: dk.opslag.internet.

Fra : Lars Wiberg

Dato : 27-12-02 20:50

On 17 Dec 2002 01:10:12 -0800, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

> Hvis du hele dit liv har savnet en hjemmeside om den vidunderlige
> danske skuespillerinde Trine Dyrholm, så kan jeg nu oplyse om, at der
> er lavet en flot hjemmeside om hende.

Av, mine øjne - det gør ondt...

Hvad har den side egentlig med litteratur at gøre? (indlæg svaret fra
dk.kultur.litteratur)

Har hun lige fået udgivet en bog?

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail