Er det bare min mozilla 1.1 som "fucker"?
Fra : Michael Boysen

Dato : 17-12-02 03:34

Hey drengene

Jeg har en del problemer med diverse sider i min Mozilla 1.1

Hvordan ser f.eks.
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=506
Ud i din mozilla?

Sådan ser det ud hos mig:
http://www.rokkerne.dk/newsgroup.htm

Er det mine indstillinger den er gal med, eller er det "dårligt lavede"
sider?
Hvad skal jeg evt. rette?

Skal lige siges at det ikke kun er activedeveloper men også f.eks.
solutions2all.dk - som jeg endda har skrevet til uden at modtage den vilde
response ?!

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 17-12-02 04:40

On Tue, 17 Dec 2002 03:34:18 +0100, "Michael Boysen"
<rokkerne@forum.dk> wrote:

>Hvordan ser f.eks.
>http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=506
>Ud i din mozilla?

Her ser den fint ud, men hvis man resizer vinduet til at være ret
lille, så får jeg det resultat, som du også får.

Prøv evt. bare at reloade en gang eller to. Mozilla lader desværre til
at have en belastende bug, der gør at nogle sider ikke ser 100% ens ud
hver gang, men lige kræver et reload.

--
- Peter Brodersen

Fra : Michael Boysen

Dato : 17-12-02 12:30

Peter Brodersen skrev:
> Prøv evt. bare at reloade en gang eller to. Mozilla lader desværre til
> at have en belastende bug, der gør at nogle sider ikke ser 100% ens ud
> hver gang, men lige kræver et reload.

Har nu reloaded op mod 10 gange uden resultat - mon jeg skal installere på
ny?

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-12-02 13:32

Michael Boysen skrev:

> Har nu reloaded op mod 10 gange uden resultat - mon jeg skal
> installere på ny?

Mjae.... der er nok en grund til at Mozilla ikke er version 1.2 endnu. Jeg
har bl.a. Mozilla 1.2.1 og den viser siden ganske udemærket. Og det gør
Opera og IE også, så det er nu nok en fejl i den version du har.

Prøv 1.2.1'eren http://mozilla.org/

--
Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-12-02 13:39

Lars Jørgensen skrev:

> Mjae.... der er nok en grund til at Mozilla ikke er version 1.2
> endnu.

1.1 mener jeg selvfølgelig

--
Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-12-02 20:48

In article <atm2fb$9mv$1@sunsite.dk>, rokkerne@forum.dk says...
> Jeg har en del problemer med diverse sider i min Mozilla 1.1

Hvad er der i vejen med at bruge 1.0 ?

Det virker nemlig i 1.0.0

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Michael Boysen

Dato : 18-12-02 18:44

Jesper G. Poulsen wrote:
> Hvad er der i vejen med at bruge 1.0 ?
> Det virker nemlig i 1.0.0

Sikkert ikke noget, men da jeg hentede Mozilla valgte jeg (vel meget
naturligt), at hente seneste version - Forsøger med en ny installation.

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-02 16:25

In article <atqc4d$2cq$1@sunsite.dk>, rokkerne@forum.dk says...
> Sikkert ikke noget, men da jeg hentede Mozilla valgte jeg (vel meget
> naturligt), at hente seneste version - Forsøger med en ny installation.

Mozilla følger blot standarderne for at de "lige" versionsnumre dækker
og stabile versioner og de "ulige" dækker over forsøgsstadier...