Jule-killinger vel ankommet!
Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-12-02 23:48

Hej alle

Ja, så er det tid til en lille update herfra - her er nemlig født et kuld
længe ventede aby-killinger - kan man forestille sig en mere perfekt
før-julegave?!

Fødslen foregik lørdag og søndag - abyer er ellers meget hurtige til alt
muligt, men Loppen kan altså ikke finde ud af at føde hurtigt, så første
killing, en lille undermåler af en pige på kun 56 gram, blev født lørdag kl.
22, og først søndag morgen kl. 05.30 fulgte nr. 2 (en dreng på 72 gram) og
mellem kl. 7 og 9 kom så endnu en pige, også på 72 gram.

Den lille pige er allerede "døbt" Pebernød, for hun var ikke meget større
end en sådan Hun har dog allerede øget vægten med 10 gram, det er dog
ikke noget mod den store pige, som nu vejer 92 gram og drengen, som er på
84... Dejligt at se, at de trives og har det godt

I skal selvfølgelig nok få billeder af Pebernød og søskende - men det kommer
lige til at vare et par dage. Jeg skal nok give besked så snart der er nyt
på billedfronten!

Julehilsner
Camilla

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-12-02 23:57

On 16/12/2002 23:47, in article atll6e$bau$1@sunsite.dk, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

> Hej alle
>
> Ja, så er det tid til en lille update herfra - her er nemlig født et kuld
> længe ventede aby-killinger - kan man forestille sig en mere perfekt
> før-julegave?!

Tillykke! I ved da, hvad I skal få juleferien til at gå med, hva'?

> [...]
> 22, og først søndag morgen kl. 05.30 fulgte nr. 2 (en dreng på 72 gram) og
> mellem kl. 7 og 9 kom så endnu en pige, også på 72 gram.

Jeg formoder, at de alle er vildfarvede...

> [...]
> ikke noget mod den store pige, som nu vejer 92 gram og drengen, som er på
> 84... Dejligt at se, at de trives og har det godt

Skønt at læse at Loppen har piskefløde til de små

> I skal selvfølgelig nok få billeder af Pebernød og søskende - men det kommer
> lige til at vare et par dage. Jeg skal nok give besked så snart der er nyt
> på billedfronten!

Ja - dét må du altså ikke snyde os for...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Birgitte

Dato : 17-12-02 03:34

Et kæmpe stort tillykke med de små
Missetanker om at de kommer til at trives godt.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-12-02 07:24

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

> Hej alle
>
> Ja, så er det tid til en lille update herfra - her er nemlig født et kuld
> længe ventede aby-killinger - kan man forestille sig en mere perfekt
> før-julegave?!

Jamen tillykke med dem...
Og nej det kan man vist ikke...)

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Trine Piltoft

Dato : 17-12-02 18:09

Hej Camilla!

> Ja, så er det tid til en lille update herfra - her er nemlig født et kuld
> længe ventede aby-killinger - kan man forestille sig en mere perfekt
> før-julegave?!

Niks - det kan jeg ihvertfald ikke forestille mig )
Et STORT tillykke til dig og Loppen med killingerne

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : AEK

Dato : 17-12-02 19:10

> Hej alle
> Ja, så er det tid til en lille update herfra - her er nemlig født et kuld
> længe ventede aby-killinger - kan man forestille sig en mere perfekt
> før-julegave?!

Stort tillykke her fra.

> I skal selvfølgelig nok få billeder af Pebernød og søskende - men det
kommer
> lige til at vare et par dage. Jeg skal nok give besked så snart der er nyt
> på billedfronten!

Glæder os )))

/ Anya

Fra : Elwarth

Dato : 17-12-02 20:09

Hej Camilla.

Hjertelig til lykke med julegodterne

Venligst
Dorthe

Fra : Kate

Dato : 17-12-02 22:27

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> Ja, så er det tid til en lille update herfra - her er nemlig født
> et kuld længe ventede aby-killinger - kan man forestille sig en
> mere perfekt før-julegave?!

Det må siges at være en god julegave
Tillykke med familieforøgelsen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 17-12-02 22:40

Hej Camilla,

tillykke med de små - glæder mig til at se billeder!!

/Pernille

Fra : Anita

Dato : 17-12-02 23:37

Hej Camilla

Tillykke med mislingerne Glæder os meget til at se billeder.

Nus til den stolte mor og alle de andre missere herfra.

Mange hilsner
Anita, Jumpy & Co.

Fra : Lars Dahl

Dato : 18-12-02 10:32

Hej Camilla

Også et stort tillykke herfra, med "Pebernød & de andre småkager" *S*

Vi glæder os til at se billeder af bagværket...

Med venlig hilsen
Lars Dahl
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

- Tøm kattebakken ved privat svar