Internet i udlandet.
Fra : Sebastian

Dato : 16-12-02 23:04

Jeg skal skal til spanien i julen og har min bærebare med, da jeg skal
studere. Jeg for da brug for at gå på internetet. Det vil blive ret dyrt
hvis jeg skal ringe op til Danmark!

Min nuværende udbyder er Tiscali. Jeg vil da gerne vide om Tiscali har et
spansk tlf nr. jeg kan ringe til i stedet for det danske, når jeg skal på
nettet.
Om der er andre udbydere der evt. har!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-12-02 23:10

Hej Sebastian, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Min nuværende udbyder er Tiscali. Jeg vil da gerne vide om Tiscali
> har et spansk tlf nr. jeg kan ringe til i stedet for det danske,
> når jeg skal på nettet.

Vist ikke umiddelbart, men hvis du kan spansk, er
<https://alta.tiscali.es:4430/tiscali/index1.jsp?did=> ret nemt.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 20-12-02 10:49

Hej,

Der er en del udbydere som er repræsenteret worldwide.
F.eks:
CompuServe, IBM og muligvis WorldCom, MS og Apple.

Jeg har selv en konto hos CompuServe og kan ringe op til lokale numre i de
fleste lande i verden. Men man skal regne med væsentligt højere priser end
man er vant til fra lokale udbydere.
F.eks vil det koste dig $9.95 for en måneds abonnement hos CompuServe. Der
er en ekstra afgift på $3 per time når du ringer til CompuServes numre i
spanien og du skal muligvis betale lokal telefontakst oveni (hvis ikke 08
numre er gratis i spanien).

Niels Dybdahl