Køb online: Kattetoilet og Hill's foder
Fra : LM

Dato : 16-12-02 22:40

Nogen der kender nogle gode onlineforhandlere, hvor jeg kan få Kattetoilet
og Hill's foder?

Mvh Lars

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-12-02 23:44

On 16/12/2002 22:40, in article
3dfe4848$0$24679$d40e179e@nntp02.dk.telia.net, "LM" <nospam@nospam.nospam>
wrote:

> Nogen der kender nogle gode onlineforhandlere, hvor jeg kan få Kattetoilet
> og Hill's foder?
>
> Mvh Lars

Hvor i landet er du? Der findes en del forhandlere, der har hjemmesider,
hvrofra man kan bestille, at de kommer ud med varer... Jeg tror ikke man
sender fordersække og kattebakker med posten... Men jeg ved det ikke. Selv
handler vi hos Nini Dyreartikler i Hedehusene - www.ninis.dk - han bringer
ud på Sjælland.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : LM

Dato : 17-12-02 00:23

> Hvor i landet er du?
....Vejle...

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-12-02 00:43

On 17/12/2002 00:23, in article
3dfe6072$0$1744$d40e179e@nntp03.dk.telia.net, "LM" <nospam@nospam.nospam>
wrote:

> ...Vejle...

Umiddelbart ville jeg prøve at søge på Dyrehandlere... Eller dyreartikler...
Der er vist noget i Ålborg - Calles Dyrerige www.callesdyrerige.dk - og
PetHouse i Odder www.pethouse.dk - de har begge onine handel, hvor langt de
kører med leveringer ved jeg ikke...

Fra : Freedom

Dato : 17-12-02 17:37

> Umiddelbart ville jeg prøve at søge på Dyrehandlere... Eller
> [...]

Jeg kan ikke se hvor er www.pethouse.dk 's online butik er ? eller hvad
deres priser er?

Kan andre?

Iben

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-12-02 18:06

On 17/12/2002 17:37, in article
3dff52b5$0$136$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Freedom"
<freedom@hotmail.com> wrote:

> dyreartikler...
> [...]

Næææ - det ser ud til, at jeg tog fejl mht pethouse og onlinehandel... Men
det ser da iaf ud til, at de leverer til døren

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-12-02 01:00

On 17/12/2002 00:23, in article
wrote:

> ...Vejle...

Ved at søge lidt længere, fandt jeg denne side med mange online muligheder
http://shopping.jubii.dk/Hus_og_Have/Dyreartikler/ - hvor de forskellige
forretnigner er i landet, må du selv "bladre" dig frem til

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-12-02 07:18

Eller prøv den tyske www.zooplus.de der har jeg lige købt Extreme classic
kattegrus til omkring 100 kr. for 15 kg. , det kræver så blot at man har et
Visakort.

Venlig hilsen
Bente

Fra : Line Wolff

Dato : 17-12-02 08:08

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote in

> www.zooplus.de

15kg kattegrus tilsendt med posten fra Tyskland? Og hvis man skal have
flere poser? Min første tanke var: "det må da være dyrt i fragt!" :))

--
mvh Line
http://www.nelja.dk - Nelja's Russian Blue

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-12-02 10:45

> flere poser? Min første tanke var: "det må da være dyrt i fragt!" :))
>
> --

Hej Line.

Det koste 6,90 ? uanset mængde. Og de leverer hurtigt.
Jeg havde ikke handlet der før, og havde lavet en fejl ved indtastningen af
årstallet i Visa-kortet, så jeg sendte dem en mail at de skulle annullere
den første ordre, så ville jeg genbestille på der hjemmeside.
Enten kunne de ikke forstå mit skoletyske eller også er min mail krydset med
den anden ordre jeg lavede, for jeg fik først 4 pakker a 15 kg, leveret i
går, og fik så også i går besked om at mine kreditkortoplysninger nu var i
orden, så nu var altså så også en anden omgang 4 pakker a 15 kg. afsendt, så
nu har jeg vist kattegrus nok til et stykke tid, men pyt, prisen er jo så
også 50% højere herhjemme.
Deres foder er også billigere end herhjemme, og der er næsten ikke det du
ikke kan købe dernede.

Virker som et OK firma.

Mange hilsner
Bente

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-12-02 10:46

Jeg kan se, at mit eurotegn blev til et spørgsmåltegn,
men, det er altså Euro der er valutaen.

Bente

Fra : Line Wolff

Dato : 17-12-02 10:56

> Virker som et OK firma.

Det lyder da godt!! Kunne være man skulle prøve det en dag :)
Bliver det sendt med Post Danmark eller et specielt firma?

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-12-02 11:26

> Bliver det sendt med Post Danmark eller et specielt firma?

Det kommer med Post Danmark.
I 4 pakker

Hilsen
Bente

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 17-12-02 11:43

Hej Bente

Kan du oversætte dette???

Versandkosten entfallen
Versandkosten entfallen bei allen Online-Bestellungen über EUR 29,00. Bei
geringeren Auftragswerten berechnen wir eine geringe Portopauschale von EUR
2,90, unabhängig von Größe und Gewicht der Sendung.

Jeg er ikke så god til tysk....

hilsen Randi

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-12-02 11:51

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:
> [...]

> Bei geringeren Auftragswerten berechnen wir eine geringe
> Portopauschale von EUR 2,90, unabhängig von Größe und Gewicht der

forsendelses omkostninger bortfalder ved alle onlinebestilinger over 29,00
Euro
ved lavere beløb beregner vi en lille porto på 2,90 Euro, uafhængig af
størrelse og vægt på sendingen..

kursen for en Euro er ca 7,50 kr....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-12-02 11:59

Det er rigtigt, hvad Sabina skriver nedenfor, men hvis du på Zooplus´s side
går ind på det der hedder Länder, vil du se et skema, hvor der står at
forsendelsesopkostningerne er 6,90 euro, for bl.a. Danmark, og at man kun
kan betale med kreditkort.
Det med bortfald af forsendelsesomkostninger gælder kun for Tyskland, så
derfor gælder det om at købe så store mængder som muligt, for at få
forsendelsesomkostningen fordelt over så meget som muligt.

Mange hilsner
Bente

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 17-12-02 12:04

Ok. Tak

Jeg regnede lige ud at købte jeg det som jeg plejer hos min egen
dyrehandler.... sparer jeg 255 kr. eller 18%. Det er da hver at overveje

Randi

Fra : Denise

Dato : 17-12-02 13:04

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote in
message news:atmv5l$5q3$1@sunsite.dk...
> [...]
EUR
> 2,90, unabhängig von Größe und Gewicht der Sendung.

Hej Randi
Hvis man er bedre til engelsk eller fransk, og kan nøjes med en nogenlunde
oversættelse, så har vi jo babelfish http://world.altavista.com/ som jeg
synes er udemærket. Den kan også bruges til hele websider.

Hilsen Denise

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-12-02 13:28

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Det kommer med Post Danmark.
> I 4 pakker

Øv, jeg kunne elelrs godt have fundet på, at prøve, men
det synes jeg da er et problem

Jeg bestiller nemlig kun steder, hvor jeg kan få det leveret
til døren - også selvom jeg ikke er hjemme. Men med
Post Danmark ved man jo ikke hvornår de kommer og
hvis man ikke er hjemme skal man hente det på posthuset
- og jeg slæber altså ikke 40-50 kg kattegrus hjem fra
posthuset !

--
Helle
http://kattenet.dk