Søges: Jagthorn
Fra : Mogens Dammand

Dato : 16-12-02 22:32

Da jeg kunne tænke mig at afprøve kunsten med et jagthorn, søger jeg et
herigennem eller direkte på mail.

Mogens
Århus

Fra : Christian Rosenfeldt

Dato : 17-12-02 18:12

"Mogens Dammand" <m.dammand@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg kunne tænke mig at afprøve kunsten med et jagthorn, søger jeg et
> herigennem eller direkte på mail.
>
> Mogens
> Århus

Hej Mogens

Hvis du ikke har spillet før, vil jeg anbefale dig, at du melder dig til
hornspil i en jagtforening. Der vil du helt sikkert kunne låne en horn til
at begynde med. Når du har spillet lidt kan du købe dit eget. Husk et
jagthorn holder hele livet, så køb et ordentligt et med det samme. Der
findes en masse bras med plastikomvikling og elendige mundstykker.

God fornøjelse og
Horn op

Christian