UDMA - Hvad er det?
Fra : SonofonoS

Dato : 16-12-02 22:07

Hej NG

Jeg har lige fået en ønskeseddel af min far, som gerne vil have sådan nogle
skuffer til hans harddiske. Han siger at disse skuffer skal kunne køre med
UDMA, men hvad vil det sige? Er det bare almindelig IDE100/IDE133 eller er
det noget helt andet???
Hvis der er nogen som lige kan finde en pris på sådan en skuffe inde på
edbpriser.dk så vil jeg også blive meget glad

Med venlige julehilsner *<|

SonofonoS

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-12-02 23:05

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>

> UDMA, men hvad vil det sige? Er det bare almindelig IDE100/IDE133
Ja...
> Hvis der er nogen som lige kan finde en pris på sådan en skuffe inde på
> edbpriser.dk så vil jeg også blive meget glad
http://www.edbpriser.dk/hardware/harddiske-show.asp?Interface=Accessories&Pr
oducent=Alle <-- kig på udvalget derinde, læg dog mærke til at ikke alt er
skuffer derinde :)

MVH
Morten

Fra : | Gooz |

Dato : 16-12-02 23:05

http://www.edbpriser.dk/hardware/harddiske-show.asp?Interface=Accessories&Pr
> oducent=Alle <-- kig på udvalget derinde, læg dog mærke til at ikke alt er
> skuffer derinde :)

Linket er for langt til at OE kan hitte ud af det. Brug hellere
http://shor.ter.dk til at lave et kortere link.
Her er linktet som er blevet forkortet:

http://shor.ter.dk/365939423

Mvh
Daniel J.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-02 09:36

In article <atlilk$p2g$1@sunsite.dk>, daniel-j@fjern-dette.oncable.dk
says...
> Linket er for langt til at OE kan hitte ud af det. Brug hellere

Det er ikke kun OE der har problemer med lange URL's.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 16-12-02 23:11

| Gooz | skrev:

> Linket er for langt til at OE kan hitte ud af det. Brug hellere
> http://shor.ter.dk til at lave et kortere link.

Eller:
<http://support.microsoft.com/?kbid=331923>

Madsen.