hestenavne
Fra : Musen

Dato : 16-12-02 21:49

Ja vores lille nye fyr har stadig ingen navn, så jeg håber der er nogen
herinde, der ligger inde med en masse søde hestenavne, så der måske var et
der jeg kunne bruge. Eller måske et link til en side med nogen.
Jeg kan da lige fortælle, at han er lige knapt en meter høj, rød, og en
meget stille lille fyr, som dog har smagt lidt på mit hår, da jeg ville
løfte hans ene forben
Håber virkelig I kan hjælpe...Lige nu hedder han nemlig bare "Den lille nye"
men det kan han jo ikke blive ved med *SSS*
Venlig hilsen Musen

Fra : Tine Gade

Dato : 16-12-02 23:18

Fra : Musen

Dato : 17-12-02 17:52

> Skriv lige navne på forældre! Da jeg i sommers skulle ha' købt et føl (som
> desværre ikke "blev til noget"), ville jeg ha' kalde Cactus. Det ville ha'
> været efter Carano...

Jamen sagen er den, at han er en sølle markedspony (shetland) som jeg har
forbarmet mig over. Ingen ved hvem han er eller hvor han kommer fra...Så det
er et problem
Venlig hilsen Musen

Fra : Tine Gade

Dato : 17-12-02 18:01

Fra : Holm

Dato : 16-12-02 23:45

Musen <xxmivse@sol.dkxx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dfe3c51$0$256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ja vores lille nye fyr har stadig ingen navn, så jeg håber der er nogen
> herinde, der ligger inde med en masse søde hestenavne,

........Rudi
Rudolf
Bilbo
Musti
Julius
Pondus
Axel
Sander
Loke
Tjalfe
Asterix
Kalihår ( he he )
Frodo
Foxy
Buller
Bimse
........................................Holm...............( hilsen Holm ,
altså !)

Fra : Musen

Dato : 17-12-02 17:55

klip----

> .......Rudi
> Rudolf
> Bilbo
> Musti
> Julius
> Pondus
> Axel
> Sander
> Loke
> Tjalfe
> Asterix
> Kalihår ( he he )
> Frodo
> Foxy
> Buller
> Bimse

Nååj sikke en masse, der er da et par søde imellem

> .......................................Holm...............( hilsen Holm ,
> altså !)

tjoe...Holm...Det er da også et sødt hestenavn *GGGG* Tak for det
Venlig hilsen Musen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-12-02 08:05

"Musen" <xxmivse@sol.dkxx> wrote in message
> [...]
> Jeg kan da lige fortælle, at han er lige knapt en meter høj, rød, og en
> meget stille lille fyr, som dog har smagt lidt på mit hår, da jeg ville

Jeg har lavet en database over travheste, deres afstamning etc.

Du kan finde den på http://www.012.dk -> Database i venstre side

Der er i øjeblikket 3263 heste og 1883 "kryds".

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Musen

Dato : 17-12-02 17:53

> Jeg har lavet en database over travheste, deres afstamning etc.

Ja måske skulle jeg kigge derind...Der er nu også lidt traver over sådan en
shetter *GGGG*
Tak for tippet
Venlig hilsen Musen

Fra : PJM

Dato : 17-12-02 14:08

"Musen" <xxmivse@sol.dkxx> skrev i en meddelelse
> [...]
nye"
> men det kan han jo ikke blive ved med *SSS*

I betragtning af det, du fortæller om fyrens fortid og giver udtryk for
omkring hans fremtid, fristes man lidt til at kalde ham for "Askepot".
Desværre kender jeg ikke noget "han-navn" -men "Lucky" kunne jo være et bud?

mvh
pjm

Fra : Jynis

Dato : 17-12-02 14:52

> [...]
nye"
> men det kan han jo ikke blive ved med *SSS*

Hej Musen
I min barndom var der mange heste der hed Klaus , Musse , Blis og Blake .
Dem synes jeg stadig virker varmt og godt.
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Holm

Dato : 19-12-02 11:22

> [...]
nye"
> men det kan han jo ikke blive ved med *SSS*

Hov...jeg glemte helt Gimli...det er jo dværgen fra Ringenes herre..og han
er rødhåret/skægget...........
det ville da passe godt til den bette fis !!!??

Holm
Ps...Fortæl hvad navn det bliver...venter spændt !

Fra : Musen

Dato : 20-12-02 08:34

klip---
> Hov...jeg glemte helt Gimli...det er jo dværgen fra Ringenes herre..og han
> er rødhåret/skægget...........
> det ville da passe godt til den bette fis !!!??

Gimli...tjoe, men det er lidt svært at kalde synes jeg....Jeg tænker stadig
så det knager, men skal selvfølgelig nok sige hvad det blev, når jeg ved det

/Musen

Fra : Anet

Dato : 20-12-02 18:06

Hvad med Lukas?

--
Hilsen
Annette

Fra : Sander

Dato : 20-12-02 19:42

> [...]
nye"
> men det kan han jo ikke blive ved med *SSS*

Flamme !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Wanda Madsen

Dato : 21-12-02 11:32

> [...]
nye"
> men det kan han jo ikke blive ved med *SSS*

Jeg kan se at der er andre der er ramt af "Lord of The Rings"-feberen,
derfor foreslår jeg Pippin Den lille søde og sjove hobbit, højden passer jo
meget fint

Lad os endelig høre hvad det ender med *S*

Wanda

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 22-12-02 02:54

"Wanda Madsen" <Wanda@Madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan se at der er andre der er ramt af "Lord of The Rings"-feberen,
> derfor foreslår jeg Pippin Den lille søde og sjove hobbit, højden passer
jo
> meget fint

- eller Sauron. Dejligt navn, ikke'!?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Musen

Dato : 25-12-02 00:22

klip---
> - eller Sauron. Dejligt navn, ikke'!?
joe, men nu hedder vores hund jo Samson, så det er måske en anelse
upraktisk

Hilsen Musen

Fra : Ann

Dato : 27-12-02 21:11

Et eller andet sted så kan det vel ikke være så svært blandt så mange
forslag at finde et navn til en bette pony, vel????

--
Hilsen
Annette

Fra : Musen

Dato : 30-12-02 17:38

> Et eller andet sted så kan det vel ikke være så svært blandt så mange
> forslag at finde et navn til en bette pony, vel????

jååååv for det skal jo være det helt rigtige

/Musen