Printer HP 930c Hjælp
Fra : **trads**

Dato : 16-12-02 21:32

Hej
Jeg har en HP930c Som jeg ikke kan få farve patronen til at virke på
I TOOLBOX under Ink Level, Er den slet ikke at se . Men den sorte viser
90%..
Jeg har lige fået fyldt partone op--Evt skal den Resetes.men hvor den det ?
HJÆÆÆÆLP venligst

-- denne gang uden stave fejl )

Henrik Olesen

\....../
³(o)(o)³
---ooo--(__)--ooo---

DaW DaW

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-12-02 22:10

Prøv at afmonterer den igen og aftør så kontaktfladerne på patronen med en
meget hårdt opvredet klud, derefter med en tør.......monter igen..

Michael Nielsen

Fra : Ulrik Henneberg

Dato : 27-12-02 13:26

On Mon, 16 Dec 2002 21:31:47 +0100, "**trads**"
<trads@maskulinFJERN.dk> wrote:

Prøv vejledningen på denne link.:
http://www.trykspar.dk/dw/hpc6578_problem.htm
Jeg har nøjagtig samme problem, har prøvet alt og den virker stadig
ikke.
Er der nogen der kan fortælle om det hjælper at købe ny blæk-patron
eller er printeren istykker? Har læst på HP's hjemmeside at det er en
fejl i firmwaren.

Jeg kører XP og min printer er en HP PHOTOSMART P1000

> [...]
>90%..
>Jeg har lige fået fyldt partone op--Evt skal den Resetes.men hvor den det ?

Mvh. Ulrik
The Place of the Kartoffelwoman, second edition.
http://www.ulrikhenneberg.dk/
--- slip folderne løs