problemer med visning af website
Fra : Jesper og Sabine

Dato : 16-12-02 19:25

Jeg kan ikke få min website til at virke, når jeg går ind på mit domæne,
kommer den rigtige baggrundsfarve frem og så kører tidslinien frem til
midten og stopper.

Jeg kan ikke forstå hvad der er galt, for websiten fylder kun 2,47 KB i
flash

hvad der kan være galt?

Fra : Bo Dudek

Dato : 16-12-02 22:56

> [...]
>midten og stopper.
>
>Jeg kan ikke forstå hvad der er galt, for websiten fylder kun 2,47 KB i

ikke størrelsen på filen i hvert fald ;) ehm.. har du tabt en stop
action?? det er i hvert fald en action, der ligger og fucker.. brug
din Movie Explorer til at checke samtlige actions og placeringen af
disse..=)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Jesper og Sabine

Dato : 17-12-02 09:00

Har tjekket, men det virker, hvis man publisher den (F12) og i
shockwaven-filen.

Fra : Bo Dudek

Dato : 17-12-02 11:25

[...]

> Har tjekket, men det virker, hvis man publisher den (F12) og i
> shockwaven-filen.

shockwave?? ehm.. det var en almindelig swf du har med at gør, right?? prøv
evt. at højre klik på flashet i en browser og se efter om der står noget a la
'movie not loaded'..

alternativt kan du maile filen til mig.. så kigger jeg på det =)

Mvh
boDUDEK
www.boDUDEK.dk - now with freelance section

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper og Sabine

Dato : 17-12-02 14:22

Hej.

Jeg kan bare ikke finde ud af, hvad der er galt, men jeg har heller aldrig
før prøvet at lægge noget på nettet.
Det er svært at forklare, hvad problemet er, men du kan se det på
www.sabinejorgensen.dk
Det hele fungerer fint på c-drevet, men ikke når den skal på nettet.
Dumt sprøgsmål, men hvad er MySQL? Har det noget med det at gøre.

mvh. Sabine

Fra : Bo Dudek

Dato : 17-12-02 14:40

[...]

> Dumt sprøgsmål, men hvad er MySQL? Har det noget med det at gøre.

har intet med MySQL at gøre.. MySQL er en database type.. men når jeg kigger
http://www.sabinejorgensen.dk/, så sker der heller ingen ting.. lurer jeg
lidt i html'en bag, så står der bl.a. <PARAM NAME=movie
VALUE="sabinescv.swf"> og det betyder, at der skal ligge en fil i samme mappe
som html dokumentet, som hedder sabinescv.swf.. gør der det??

Fra : Jesper og Sabine

Dato : 17-12-02 17:37

Nu skulle sabinescv.swf gerne ligge i samme mappe som html, det gjorde der
ikke før. Men der sker stadig ikke noget. En fra Web10 siger han kan se, at
jeg ikke har uploaded filen, hvad betyder dette?

Mvh. Sabine

Fra : Bo Dudek

Dato : 17-12-02 17:54

[...]

> En fra Web10 siger han kan se, at
>jeg ikke har uploaded filen, hvad betyder dette?

det betyder, at du ikke har lagt filen op på serveren.. du skal lægge
filen op på serveren på samme måde som du har gjort med dit html
dokument..

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk - now with a freelance section

Fra : Jesper og Sabine

Dato : 18-12-02 09:43

Hvad betyder det? er serveren ikke mit c-drev, for der ligger den
selvfølgelig

Fra : Bo Dudek

Dato : 18-12-02 10:54

[...]

den grå side, som jeg kan se på http://www.sabinejorgensen.dk.. hvor
stammer den fra? eller rettere, ligger den ikke på et webhotel et eller
andet sted??

/Bo

Fra : Jesper og Sabine

Dato : 18-12-02 17:51

Hej.

Ja, det er nok mit problem, men det troede jeg bare var ok, eftersom den grå
baggrumd dukkede op. Jeg har downloaded FTP, og lagt filerne over i public
folders, men hvad mere skal man gøre for at det virker. Web10 har ingen
brugervejledning, og jeg ved ikke hvad man skal gøre mere end det jeg har
gjort.
Men tak for hjælpen.

Mvh. Sabine

Fra : ColAlf

Dato : 23-12-02 00:07

[...]
Web10 har ingen brugervejledning, og jeg ved ikke hvad man skal gøre mere
end det jeg har gjort.

Kontakt web10, og hør om man overhovedet kan ftp-uploade.
Hvis man kan, skal du bruge dit domænenavn, et password og så konfigurere
dit ftp-program.

Venlig hilsen

Jeppe Guldager, Viborg