For langsom maskine??
Fra : leif

Dato : 16-12-02 17:53

Jeg har en Compaq 5296. P3 450 mhz. 64 mb ram.
Jeg syntes den er blevet meget langsom, især når jeg er på nettet. Kan det
være fordi der kun er den mængde ram?
Den går hele tiden ned og arbejder på harddisken når vi er på nettet, er det
pga. de få ram??
Jeg har ryddet op med reg-clean, hvilket har hjulpet lidt.
Et andet problem er at den ca hver 10 sek. søger et eller andet på hd´en.
Det betyder bla. at jeg når der skal diskfrag, bliver nødt til at gøre det i
"fejlsikret tilstand", Hvordan finder jeg ud af hvad det er den søger
efter??

--
Leif Jensen (nybegynder)
(ved e-mail fjern (nospam))

Fra : Kuruderu

Dato : 16-12-02 18:36

Det kan have mange årager. Overvej at hente den nyeste version af programmet
Ad-Aware fra: www.lavasoft.dk Det er gratis, du skal også huske at hente den
nyeste REF fill og efter at du har opdateret programmet lade det søge hele
din maskine igennem, kan næsten garnteret afhjælpe nogle af problemerne.

Kuruderu

--
Don´t confuse luck with skill.

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 16-12-02 20:26

"leif" <boogi@(nospam)mail.tele.dk> wrote in message

> Kan det være fordi der kun er den mængde ram?

Det tør jeg næsten at skrive under på...!

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Calle.

Dato : 17-12-02 15:32

leif wrote:
> [...]
> hd´en. Det betyder bla. at jeg når der skal diskfrag, bliver nødt til
> at gøre det i "fejlsikret tilstand", Hvordan finder jeg ud af hvad

grunden til den skriver til harddisken, er at du har et andet prg kørende,
som gør det, og hvergang det sker vil diskfrag starte forfra, da date er
blevet ændret.
Måske ICQ ell. lign
--
Automatik Mekaniker