????
Fra : Birgitte

Dato : 16-12-02 17:36

Er det kun mig der har problemer med sunsite for tiden?
Jeg kan simpelthen ikke få nogen nyheder fra NG

DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-12-02 17:39

On 16/12/2002 17:35, in article
3dfe00e7$0$71607$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Birgitte"
<birgitte@truetrust.dk> wrote:

> Er det kun mig der har problemer med sunsite for tiden?
> Jeg kan simpelthen ikke få nogen nyheder fra NG

> [...]

Det er ikke kun dig... Jeg bruger konsekvent dtext2.news.tele.dk for tiden.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Ragna

Dato : 16-12-02 18:04

>Jeg bruger konsekvent dtext2.news.tele.dk for tiden.

Er 2'eren bedre end dtext.news.tele.dk, som jeg lige er gået over til efter
mange problemer med news.inet tele.dk?

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-12-02 18:25

On 16/12/2002 18:04, in article
3dfe0794$0$47422$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Ragna" <rahas@tdcadsl.dk>
wrote:

> Er 2'eren bedre end dtext.news.tele.dk, som jeg lige er gået over til efter
> mange problemer med news.inet tele.dk?
>
> --
> Venlig hilsen, Ragna

Det har jeg ingen anelse om... Jeg har aldrig brugt news.inet.tele.dk, men
jeg mener at have fået anbefalet dtext2.... her i gruppen...
news2.tele.dk er også udmærket, men jeg foretrækker dtext2.

Fra : Kate

Dato : 16-12-02 22:31

"Ragna" <rahas@tdcadsl.dk> wrote in

> Er 2'eren bedre end dtext.news.tele.dk, som jeg lige er gået over
> til efter mange problemer med news.inet tele.dk?

Såvidt jeg har forstået skulle dtext og dtext2 nu være een og samme,
men jeg er ikke helt sikker. Jeg har dog benyttet dtext2 en længere
periode og selvom den engang imellem får hikke så kører den rimeligt
godt det meste af tiden. Det kloge hoveder inde hos Tele-hvad-de-nu-
hedder-i-denne-uge roder vist stadig med tingene.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 16-12-02 18:24

Øh jeg bruger Sunsite lige nu og jeg kan da se det her indlæg. Men jeg ved
selvfølgelig ikke om der er nogle indlæg jeg går glip af.

Hilsen
Lisbeth

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-12-02 18:33

Jeg bruger også sunsite, ingen problemer her.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Sander

Dato : 16-12-02 19:37

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> Er det kun mig der har problemer med sunsite for tiden?
> Jeg kan simpelthen ikke få nogen nyheder fra NG

Havde problemet i går, hvor den simpelthen ikke hentede meddelserne. I dag
virker den dog fint.
Jeg skifter lidt mellem Sunsite og news.inet.tele.dk , som dog også tit har
problemer.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Birgitte

Dato : 17-12-02 03:40

Endelig henter jeg post igen, har slet ikke kunnet hente de sidste par dage

Så hold da ferie hvor er der meget nyt
Glad for det ikke kun var mig der havde problemer.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk