SQL
Fra : Søren Thomsen

Dato : 16-12-02 17:21

Hej NG.

Jeg har en makker der får en pop up hver gang han tænder sin pcér..

Noget med SQL klient eller lign. Hvad er det og hvordan fjerner man det ?

Håber i kan hjælpe..

Søren

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-12-02 17:31

Søren Thomsen wrote:
> Hej NG.
>
> Jeg har en makker der får en pop up hver gang han tænder sin pcér..
>
> Noget med SQL klient eller lign. Hvad er det og hvordan fjerner man det ?
>
> Håber i kan hjælpe..

Det er jeg næsten sikker på at vi ikke kan når du ikke giver mere info
end du gør. Hvis du vil gøre dig forhåbninger om hjælp må du/I lægge
lidt mere knofedt i sagen. Det kunne f.eks. være en beskrivelse af
hvilket OS, der er tale om, hvilken software, der er installeret samt
hvad fejlbeskeden siger... bare til en start.

Desuden må du have gjort dig nogle tanker siden du poster spørgsmålet i
dk.edb.netvaerk... noget i retning hvad årsagen til problemet kan
være... måske at det er netværksrelateret og hvorfor det nu er dét.

Som et udgangspunkt må rådet være at læse hvad der står i den her popup
og så afhjælpe det rapporterede problem... men det er naturligvis kun en
gisning.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>