Erfaren hundetræner søges til Amerikansk B~
Fra : Daniel

Dato : 16-12-02 17:10

Kort fortalt så er jeg den heldige ejer af en amerikansk bulldog på 7
mdr.Vi træner en gang om ugen i rottweilerklubben hvor vi træner PH.
Pt er vi stadig på hvalpeholdet. Derudover prøver jeg at træne ham
selv i løbet af ugen i både lydighed, spor m.m.
Desværre er det svært at se sine egne fejl og det er svært at være
alene når man træner sin hund. Indkald- rondering og senere
bidearbejde kan ikke lade sig gøre medmindre jeg har en partner.
Derudover ved jeg at det er meget vigtigt at man har en rutineret
træner når man træner- specielt bidearbejde. Derfor søger jeg
herigennem en hundefører der ved hvad han/hun snakker om og er villig
til at arbejde med mig og min hund.
Jeg er selvfølgelig beredt på at betale for træningen.
Jeg er bosat i KBH K, men tager gerne langt for den rigtige træning.
Jeg kan kontaktes på Email: DanielBergman21@hotmail.com