the user has not been granted the requeste~
Fra : henrik vestergaard

Dato : 16-12-02 17:05

Hej

Jeg kan ikke slippe af med ovennævnte fejlmelding:

Har en win2000 arbejdsstation og og en win2000 server (DC).
Arbejdsstationen er tilsluttet domænet.

Fra arbejdsstationen har jeg adgang til serveren og dens delte mapper.

Men jeg kan ikke få adgang fra server til arbejdsstation.

Jeg kan se arbejdsstationen i stifinder.
Arbejdsstationens c-drev er delt med fuld kontrol til alle.

På arbejdsstationen under Lokale sikkerhedsindstillinger > Tildeling
af brugerrettigheder > Få adgang til denne computer fra netværket,
stod der ingen brugere. Jeg gætter det er nødvendigt? Men selv om jeg
har tilføjet bla. administratorer og alle hjælper det lige fedt.

??

Henrik

Fra : jens

Dato : 16-12-02 17:19

"henrik vestergaard" <henrik.vestergaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stod der ingen brugere. Jeg gætter det er nødvendigt? Men selv om jeg
> har tilføjet bla. administratorer og alle hjælper det lige fedt.
gæstekonten er deaktiveret på w2k pro

Fra : henrik vestergaard

Dato : 17-12-02 17:05

>gæstekonten er deaktiveret på w2k pro

Nej, den er aktiveret.
Det skulle vel helst heller ikke være nødvendigt

Henrik