Apps til TI 83 Plus
Fra : Christopher Tracy

Dato : 16-12-02 17:09

Hej

Er der en der kan hjælpe med et program til TI 83 Plus, der kan omregne
binær til Hex til Decimal og omvendt og Hex til Binær til Decimal o.s.v. evt
maile det til mig eller et sted hvor jeg kan downloade det selv, jeg har
kigget på denne side: ftp://ftp.ti.com/pub/graph-ti/calc-apps/83plus men det
er lidt uverskueligt at finde det...'

mange tak på forhånd

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : rasmus

Dato : 16-12-02 18:53

> Er der en der kan hjælpe med et program til TI 83 Plus, der kan omregne
> binær til Hex til Decimal og omvendt og Hex til Binær til Decimal o.s.v.

jeg ville da mene at der er sådanne features indbyttet ... jeg havde i sin
tid en TI-85 og der var en 'base'-menu med sådanne funktioner og flere til.
Ellers kan du prøve www.ticalc.org, her findes ALT til din ti-grafregner og
mere til.

--
/rasmus

Fra : LR

Dato : 16-12-02 17:52

Jeg tror ikke, TI-83p har den funktion indbygget.

Hvis du henter programmet fra ticalc, så sørg for, at det er et TI-BASIC
program, ellers får du bøvl med at installere et "operativsystem", der
kræves for at køre assemblerprogrammer.

Lasse

Fra : Christopher Tracy

Dato : 16-12-02 18:05

Hej

> [...]
>
> Hvis du henter programmet fra ticalc, så sørg for, at det er et TI-BASIC
> program, ellers får du bøvl med at installere et "operativsystem", der

Tak til jer begge - jeg tror heller ikke den har den funktion indbygget, jeg
har ihvertfald ikke kunnet finde den
jeg vil ta' et kig på den side...

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 16-12-02 18:27

Hej igen

Klasse side

Fandt et prog. der hed baseconv og det er bare glimrende

Takker

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==