Scanner
Fra : Jacob [9000]

Dato : 16-12-02 17:03

Hej NG

Jeg skal have mig en scanner, men ved ikke helt endnu hvad det skal være for
en.

jeg har tænkt på en HP 3570 - 1300,-, men jeg har endnu ikke besluttet mig.
Jeg ved ikke om jeg skal højere op i opløsning, dvs. højere op i pris.
Jeg har også overvejet en Epson 2400 Photo - 2000,- som har en noget højere
opløsning.

Jeg skal mest bruge scanneren til "hjemme" brug, men herunder også til lidt
hjemmeside. Jeg vil også gerne kunne lave kopier af mine billeder, dvs.
billeder der er fremkaldt og skal scannes i 1:1. Er scanneren for dårlig til
at scanne f.eks. negativer til almindelig billedstørrelse, og hvilken en
skal jeg så have, eller er det her modeller til mere end 2500,- vi snakker
om for at det kan gøres ordentligt.

Hvilken scanner vil i anbefale, og hvad har i af gode erfaringer?

På forhånd tak, med venlig hilsen
Jacob Jensen