Terminalemuleringsprogram
Fra : Claus Clausen

Dato : 16-12-02 14:44

I forbindelse med at jeg gerne på nogle arbejdsstationer vil opgradere fra
WIN98 til WINDOWS2000, har jeg fundet ud af, at jeg er nødsaget til at
betale i dyre domme for at opgradere mit terminalemuleringsprogram. Da
f.eks. anvendelse af TELNET næsten kan håndtere kommunikationen i netværket
fra win98-maskinerne til UNIX-maskinen kunne det være, at der fandtes et
freeware, shareware eller billigere/bedre terminalemuleringsprogram, end det
jeg benytter i dag (TinyTerm).

Er der nogen, der kan anbefale et program?

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 16-12-02 14:49

Claus Clausen wrote:

> Er der nogen, der kan anbefale et program?

Kan du ikke bruge PuTTY?

Det kan både køre telnet (ukrypteret) og
ssh (krypteret).

http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-12-02 15:38

http://www.vandyke.com/products/crt/

--